« خصوصیات مثبت دانشجوجایگاه وقف در زندگی »

برگزاری جلسه اخلاق



سرکار خانم دکتر نجات بخش عضو شبکه بهداشت ورامین در جلسه اخلاق امروز مدرسه علمیه کوثر ورامین ضمن بیان اهمیت بهداشت فردی و عدم نگه داری از حیوانات خانگی گفت : اگر فردی دچار حیوان گزیدگی شود بهترین و مهمترین کار شستشو با آب و صابون فراوان است .


وی افزود ؛ چون ممکن است حیوان مبتلا به هاری باشد در نتیجه نیاز به واکسن هاری میباشد و با توجه به بالا بودن هزینه واکسن بهترین راه پیشگیری ، جلوگیری از حیوان گزیدگی است .


دکتر نجات بخش ضمن فصل بندی بیماری ها گفت : در فصل بهار تا اوایل آبان ماه درگیر بیماری وبا می باشیم و همه کشور در این زمان در حال آماده باش وبا می باشد .


وی افزود ؛ با سرد شدن هوا این بیماری بسیار کم می شود .


این عضو شبکه بهداشت با اشاره به نقش مهم مبلغان در پیشگیری از رفتارهای پر خطر افراد جامعه گفت ؛ مبلغان دینی می توانند در جلوگیری از بیماری هایی که با رفتارهای پرخطر افراد ایجاد می شود نقش بسیار مهمی را ایفا کنند .


وی گفت : بیماری ایدز یا Hiv از جمله مواردی است که با کمک مبلغان دینی می توان در جلوگیری از این بیماری قدم مهمی برداشت و ۱۳ تا ۱۹ آذر هفته اطلاع رسانی ایدز و ۱۴ آذر روز جهانی ایدز می باشد .


دکتر نجات بخش کفت : این بیماری از راه خون های آلوده ، رفتارهای جنسی پرخطر و همچنین وسایل دندانپزشکی و یا آرایشگاه و شیر دادن مادر مبتلا به جنین منتقل میشود .


دکتر نجات بخش ضمن بیان وظایف مبلغان دینی در پیشگیری از این بیماری گفت : با توجه به این که خویشتن داری در جامعه کم رنگ شده است ، مبلغان دینی می توانند با دادن اطلاعات به خانواده ها و همچنین بالا بردن میزان خویشتن داری و مذهب افراد نقش مهمی را در کاهش و پیشگیری از این بیماری ایفا کنند

   یکشنبه 14 آذر 1395
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(2)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
2 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: محمدهادی [بازدید کننده]
محمدهادی

سلام بعلت مشکلات مالی تا الان نتوانستم ازدواج کنم آیا خانمی هست با من ازدواج کن و شرایط مالی من درک کن ۳۰سالمه لیسانس حسابداری دارم مدتی بیکار شدم درآمد ندارم پس اندازی ندارم و کسی ضامنم نمیشه وام بگیرم کار ازاد راه بندازم،سن خانم برام مهم نیست فقط درکم کن.شماره تماس من ۰۹۰۳۳۰۵۲۹۲۸_اگر ادم خیر میشناسید شماره تماس یا عابر بانک سپه من بهش بدهید ثواب داره (۵۸۹۲۱۰۱۰۶۰۸۹۶۴۴۲) قربانی هستم
زیارت عاشورا هم خواندم مشکلم حل نشد

1397/10/07 @ 10:33
نظر از: بانوی مدافع حجاب [عضو] 
5 stars

سلام عالی بود به ما هم سری بزنید

1395/09/15 @ 20:28
نظر از: كوثر [عضو] 
5 stars

بسیار زیبا بود
ممنون از نظرتون
موفق باشید

1395/09/15 @ 20:03


فرم در حال بارگذاری ...

جستجو
آمار وبلاگ ها
  • امروز: 83
  • دیروز:
  • 7 روز قبل: 5354
  • 1 ماه قبل: 39877
  • کل بازدیدها: 876360
رتبه وبلاگ