« سفارش رهبرسبک شمردن گناه »

چه کار کنیم تا بتوانیم عامل به سخنان رهبر انقلاب حضرت امام خامنه ای (حفظ الله ) باشیم ؟

در پاسخ به مطالب ذیل توجه کنیم :

۱- سخنان مقام معظم رهبری برگرفته از قرآن سنت  معصومین و تبیین همان اصول و خطوط کلی متناسب با شرایط زمانی و مکانی و اوضاع خاص جهانی است . بنابراین همان شرایطی که برای عمل به دستورات الهی و سفارشات معصومین _علیهم السلام _ لازم است در عمل به سخنان ایشان نیز ضروری است .

۲- شناخت خطوط کلی و حرکت رهبری انقلاب اسلامی که همان خطوط کلی اسلام و ولایت است و حفظ خود در این مسیر کلی مصداق بارز اطاعت از رهبری و تبعیت از ایشان است.

۳- داشتن ایمان محکم وبصیرت دینی وایمانی و شناخت اهمیت و جایگاه انقلاب اسلامی در عالم و نقش آفرینی آن درجهان امروز و شناخت دوست و دشمن و آشنایی با ملاک ها و معیارهای تشخیص این دو ، از جمله امور موثر در کار است .

۴- آگاهی از نقش محوری و ممتازولایت فقیه در دفاع از اسلام و انقلاب و پاسداری از ارزش های الهی و دینی و نقش بی بدیل رهبری در اداره و مدیریت انقلاب و دفع توطـٔه دشمنان و پیشبرد اهداف عالی انقلاب اسلامی شرایط لازم برای عامل بودن اوامر و رهنمودهای ایشان است .

۵- داشتن ارتباط باخدا و تحکیم روابط بااهل ایمان و انقلابیون خدا محور و شیفته اسلام و انقلاب و داشتن تحلیل درست و واقعی از اوضاع و شرایط مختلف کشور و جهان زمینه ساز اطاعت از ایشان و عمل به سخنان راهگشای ایشان است .

کلیدواژه ها: اطاعت از رهبری, رهبر

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 19 دی 1394


فرم در حال بارگذاری ...