« کمتر گناه کن ...بشارت اتمام ماه صفر .. »

امروز ایران در اوج قدرت، فراوانی فرصت و در آستانه فتح به سر می‌برد.



 حجت الاسلام علیرضا پناهیان، استاد حوزه و دانشگاه، سه‌شنبه شب در هیأت شهدای گمنام منیریه، گفت: امروز ما در اوج قدرت، فراوانی فرصت و در آستانه فتح به سر می‌بریم.

وی افزود : کسانی که این فرصت را ضایع کرده و قدرت خود را نادیده می‎گیرند و احساس ضعف می‌کنند و پیروزی خودشان را به تاخیر می‌اندازند متضرران اصلی این دوران هستند.

 

حجت الاسلام پناهیان با تاکید به اینکه ما امروز در اوج قدرت و فراوانی فرصت نسبت به طول تاریخ تشیع قرار گرفته‌ایم و در آستانه فتحی عظیم که تاریخ تشیع منتظر آن است هستیم، بیان داشت: باور و درک این مهم برای بسیاری از افراد اعم از سیاسیون، روشنفکران و دیگران بسیار سخت است زیرا نمی‌دانند که امروز دشمن در اوج ضعف قرار دارد و همه فرصت‌های خود را از دست داده در حال شکست و اضمحلال است، اگر این سخن ذره‌ای صحت داشته باشد گناه بسیاری از مظلومان منطقه که سرشان از تن جدا می‌شود بر گردن کسانی است که قدرت دشمن را عظیم می‌پندارند.

 

این استاد حوزه علمیه با اشاره به پیروزی‌های منطقه، اظهار داشت: امروز پیروزی مظلومان منطقه در بدترین شرایط موجود نسبت به دوران دفاع مقدس ایران بسیار حائز اهمیت است کسانی که امروز ادعا می‌کنند ما در محاصره اقتصادی دشمن که یک کشور ضعیف است قرار گرفته‌ایم امری مضحک و غیر قابل قبول است زیرا کشور ضعیفی همچون آمریکا چگونه می‌تواند بر کشور قوی همانند ایران که از نظر نفوذ و قدرت نظامی حرف اول را در منطقه می‌زند فشار اقتصادی وارد کند.

 

این استاد دانشگاه اضافه کرد: چرا امروز باید خیابان‌های کشور پر از خودروهای چینی شود آیا ایران در زمینه خودروسازی کشوری ضعیف است، چرا صنایعی که تحت نظر رهبر معظم انقلاب اداره می‌شوند می‌توانند موشک به فضا پرتاب کنند و در جهان به عنوان نخستین کار علمی معرفی شوند اما صنایعی که به دست منتخبان مردم سپرده می‌شود دچار چنین وضع اسفباری شوند زیرا آنان فقط آبگوشت بزباش می‌توانند درست کنند.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن در حال فروپاشی است، تصریح کرد: سی سال گذشته آمریکا از نظر اقتصادی، سیاسی داخلی و بین المللی، قدرت فرهنگی نفوذ در کشورهای دیگر و محبوبیت بین المللی و داخلی، ابهت و قدرت نظامی قوی‌تر از امروز بود در حالی که امروز نیمی از قدرت سی سال گذشته را هم ندارد .

 

این خطیب مشهور ادامه داد: اگر در گذشته ناو آمریکایی تنها برای انهدام کردن مکان و یا شیئی حرکت می‌کرد امروز حرکتش سراسر وحشت شده است که مبادا ناوش منهدم شود، امام راحل زمانی که فرمان انهدام کشتی آمریکایی را صادر کردند و فرمودند: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند انجام دهد؛ ولی متاسفانه امر ایشان در انهدام کردن ناو آمریکایی اطاعت نشد و یکی از همان ناوها هواپیمای مسافربری کشور ایران را منهدم ساخت.

 

حجت الاسلام پناهیان اضافه کرد: امروز آمریکا با غارت و چپاولی که طی این سی سال نسبت به کشورهای منطقه و جهان انجام داده است باز از بدهکارترین کشورهای جهان به شمار می‌رود در حالی که ایران با وجود اینکه در محاصره جهانی قرار داشت امروز از نظر نفوذ و قدرت منطقه‌ای در بالاترین حد اقتدار نسبت به سایر کشورها قرار دارد.

 

وی افزود: مدیریت کلان و راهبردی در آمریکا به نسبت مدیریت کلان و راهبردی در ایران ضعیف‌تر است بسیاری از افراد هنوز به این باور نرسیدند و نمی‌خواهند قبول کنند که رهبری در ایران بهتر از رهبران آمریکا کشور را اداره می‌کند، همه کشورها به این امر اذعان دارند که رهبری همانند رهبر ایران در جهان وجود ندارد.

 

این استاد دانشگاه با بیان اینکه متاسفانه برخی افراد قدرت دشمن را باور دارند اما فارق از آن هستند که قدرت خود را درک کنند، بیان داشت: اسرائیل با تبلیغ گنبد آهنین تنها درصدد منحرف کردن اذهان دیگر کشورها بود زیرا همان رادارهایی که به اسم گنبد آهنین معروف شد در ایستگاه راه‌آهن کشور ما نیز نصب است. انسان باید در مقابل دشمن هوشیار باشد و یقین داشته باشد که دشمن بسیار ضعیف است.

 

این استاد حوزه علمیه با اشاره به قدرت و امکانات ایران در عرصه جهانی، گفت: کشور ایران برای اربعین حسینی ۱۱میلیون ورودی و جابجایی داشته که در دنیا هیچ کشوری قدرت جابجایی بیش از ۱۰ میلیون نفر را ندارد، فرمانده‌هان ارشد نظامی، استراتژیست‌های فوق‌العاده قوی اقتصادی و اعضای اتاق فکرهای قوی سیاسی این مهم را می‌توانند درک کنند و این نشان از قدرت ایران و سرچشمه آن الله است.


وی ادامه داد: قوی‌ترین نیروی نظامی از نظر کمی و کیفی در منطقه و جهان متعلق به ایران است زیرا همه تحت لوای یک فرماندهی اداره می‌شود بسیاری از افراد جهان که مطیع رهبر معظم انقلاب هستند تنها به یک اشاره ایشان به سر می‌برند.


حجت الاسلام پناهیان ابراز کرد: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: حق قوی و باطل ضعیف و رفتنی است؛ امام راحل و رهبر معظم انقلاب سراسر قدرت هستند. اسلام امت پیروز است و مسلمانان سروران عالم هستند.

 

این استاد حوزه علمیه اظهار داشت: امام علی(ع) به فرزندش فرمودند: آینده و وضعیت کنونی خودت را بر اساس اتفاق‌هایی که در تاریخ رخ داده برنامه‌ریزی کن امور در حال تکرار است؛ برخی از افراد که احساس ناامیدی، بدبختی و ضعف دارند بیماران روانی هستند که این امر را یک امر بر مردم ما تلقین کردند

 

 

سخنان حجت الاسلام پناهیان ، شنیده شده توسط فاطمه علی آبادی ، طلبه پایه سوم . ۹ آذر ماه ۹۵.

   پنجشنبه 11 آذر 1395
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(1)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: سیده فوزیه موسوی [عضو] 

با سلام وخدا قوت
التماس دعا انشاالله موفق باشید.

1395/09/13 @ 16:43
نظر از: خادمین حضرت قاسم بن الحسن علیهماالسلام [عضو] 

خدا قوت

1395/09/13 @ 10:49
نظر از: پشتیبانی کوثر بلاگ [عضو] 

با سلام و احترام
ضمن تشکر
مطلب شما در منتخب ها درج گردید.
موفق باشید
————
http://farakhan.kowsarblog.ir/moharram5

1395/09/12 @ 00:31
نظر از: كوثر [عضو] 
5 stars

احسنت به شما و تشکر از نظرتون

1395/09/11 @ 21:36


فرم در حال بارگذاری ...

جستجو
آمار وبلاگ ها
  • امروز: 269
  • دیروز: 584
  • 7 روز قبل: 6992
  • 1 ماه قبل: 45085
  • کل بازدیدها: 872676
رتبه وبلاگ
  • رتبه کشوری دیروز: 16
  • رتبه مدرسه دیروز: 1
  • رتبه کشوری 5 روز گذشته: 15
  • رتبه مدرسه 5 روز گذشته: 1
  • رتبه 90 روز گذشته: 17
  • رتبه مدرسه 90 روز گذشته: 1