بیانیه

بسم الله الرحمن الرحیم
يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُركُم وَيُثَبِّت أَقدامَكُم
ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر (آیین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گامهایتان را استوار می‌دارد.


روز ۲۲ بهمن و راهپیمائی ۲۲ بهمن مظهر اقتدار ملی است؛ مظهر اقتدار ملت ایران است؛ مظهر حضور مردمی و اراده و عزم ملی ملت ایران است که مرد و زن و پیر و جوان، در همه‌ی شرائط به خیابانها میآیند و خودشان را در سرتاسر کشور در مقابل چشم بینندگان قرار میدهند؛ این خیلی باعظمت است.  (بیانات رهبری در تاریخ۱۳۸۶/۱۱/۱۹)


جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی برگزار کردیم که دشمنان کور باطن این نظام دلخوش بودند نظام جمهوری اسلامی ، ۲۲بهمن ۱۴۰۱ را نخواهد دید و وطن فروشان و معدود فریب خوردگان فتنه های دشمنان باورشان شده بود که نظام اسلامی ضعیف شده و مردم دست از حکومت خود کشیده اند .

دشمنان این نظام و خائنین به ایران اسلامی خود را اکثریت خوانده و به پیروان خود تلقین می کردند که پیروز فتنه ۱۴۰۱ شده اند . ولی ملت غیور و شهید پرور ایران اسلامی در راهپیمائی باشکوهی که در ده سال اخیر بی سابقه بوده است
مثل همیشه محاسبات دشمنان را بر هم زدند و یک بار دیگر با ولی امر خود بیعت کردند .
به همین منظور طلاب ، مدیر و کادر مدرسه علمیه کوثر ورامین نیز مانند بقیه مردم و در کنار آنان ضمن تجدید پیمان با امام مسلمین ، از مردم عزیز ایران و بالاخص مردم شهید پرور ورامین می خواهد بعد از این تجدید پیمان با گامهایی راسخ تر در راستای اعتلای حکومت اسلامی گام بردارند چرا که تجربه نشان داده دشمنان ایران عزیز بعد از هر شکستی خود را برای فتنه ای پیچیده تر آماده می کنند . پس باید بعد از تجدید پیمانی دوباره ، خود را برای یاری رساندن دین خدا قوی تر از قبل کنیم تا خدا نیز ما را یاری کند . ان شاءالله

۲۲ بهمن ۱۴۰۱
طلاب ،اساتید و کادر حوزه ی علمیه کوثر ورامین
اللهم عجل لولیک الفرج 

 

   دوشنبه 24 بهمن 1401نظر دهید »

تصاویر فعالیت مدرسه علمیه کوثر ورامین در راهپیمایی 22 بهمن 96

 

22 بهمن 96

 

22 بهمن 96

 

22 بهمن 96

 

22 بهمن 96

 

22 بهمن 96

 

22 بهمن 96

 

22 بهمن  96

 

22 بهمن 96

 

22 بهمن 96

 

22 بهمن 96

 

22 بهمن 96

 

22 بهمن 96

 

22 بهمن 96

 

22 بهمن 96

 

دهه نودی ها در 22 بهمن

 

دهه نودی ها در 22 بهمن

 

دهه نودی ها در راهپیمایی 22 بهمن

 

دهه نودی ها در راهپیمایی 22 بهمن

 

دهه نودی ها در راهپیمایی 22 بهمن

 

 

دهه نودی ها در راهپیمای 22 بهمن

 

راهپیمایی 22 بهمن 96

   یکشنبه 22 بهمن 13962 نظر »

شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن معادلات دشمن را برهم می ریزد
مدیر مدرسه علمیه کوثر ورامین با بیان اینکه شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن معادلات دشمن را بر هم می ریزد، گفت: حضور در راهپیمایی از مصادیق بارز صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی است.

 

22  بهمن
 
طاهره شاکری مدیر مدرسه علمیه کوثر ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تاکید بر ضرورت حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: هر نظامی نیاز به پشتوانه دارد.

 

وی افزود: مردم به عنوان بزرگ‌ترین سرمایه کشور مهم‌ترین پشتوانه انقلاب اسلامی به شمار می‌روند، این پشتوانه مردمی نقش مهمی در اتحاد و انسجام جامعه اسلامی دارد.

 

شاکری وحدت و همبستگی را سدی در برابر توطئه دشمنان دانست و اظهار داشت: دشمن در مقابل اتحاد و یکپارچگی مردم نمی‌تواند کمترین خدشه‌ای به انقلاب وارد کند. امروز دشمنان با سرمایه‌ گذاری‌های هنگفت درصدد آسیب زدن به ریشه‌های انقلاب هستند بر همین اساس مدام قطعنامه‌ها و تحریم‌های جدیدی در مجامع بین المللی علیه کشور ایران صادر می‌کنند تا به این وسیله به انقلاب ضربه بزنند.

 

مدیر مدرسه علمیه کوثر ورامین ادامه داد: تا زمانی که انقلاب اسلامی از پشتوانه مردمی بهره‌مند باشد انقلاب از توطئه بدخواهان در امان خواهد ماند.

 

وی با تاکید بر اینکه حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان از همدلی و اتحاد مردم دارد، ابراز کرد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان از اتحاد و همدلی مردم دارد از این رو ضروری است مردم با حضورشان به دشمنان نظام اسلامی بفهمانند که همیشه و در هر لحظه پشتیبان نظام و ولایت هستند.

 

شاکری با اشاره به اینکه مردم انقلابی ایران در روز یوم الله 22 بهمن به همه دشمنان نشان خواهند داد که هرگز دست از نظام و انقلاب برنمی‌دارند، گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن یک تکلیف الهی و انسانی است که باعث می‌شود معادلات دشمن را برهم بپیچد.

 

مدیر مدرسه علمیه کوثر ورامین به حضور طلاب در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و بیان داشت: حفظ و صیانت از ارزشهای دینی مهمترین دغدغه طلاب و روحانیان است که حضور در این راهپیمایی از مصادیق بارز صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی به شمار می‌رود.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: جوانان باید قدر انقلاب را بدانند چرا که خون‌های زیادی پای نهال انقلاب ریخته شد تا انقلاب به درختی تنومند که امروز شاهد آن هستیم تبدیل شود از این رو پاسداری از خون شهدا وظیفه همگانی است؛ بنابراین ما نباید به خاطر عملکرد بد برخی مسؤولان از انقلاب دلسرد شویم چرا که القای ناکارآمدی انقلاب توطئه دشمن برای نابودی انقلاب است. ما باید در روز 22 بهمن با حضوری گسترده مشت محکمی به دهان یاوه‌گوی غرب و شرق بزنیم

 

http://www.rasanews.ir/detail/News/554529/81

   یکشنبه 22 بهمن 1396نظر دهید »

دختران خیابان انقلاب 

دختران خیابان انقلاب چه کسانی هستند ؟

تصاویر واقعی دختران خیابان انقلاب 

۱:۰۶

دانلود کنید 

 

   شنبه 14 بهمن 1396نظر دهید »

درک صحیح از دین جلوی برداشت های انحرافی را می گیرد

 

 

حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان امروز در مراسم ایام فاطمیه که در حوزه علمیه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) واحد برادران و به همت همین حوزه علمیه  برگزار شد، اظهار داشت: امروز دیگر دشمنان انتظار ندارند حوزه علمیه ضد انقلاب شود، به بی‌حجابی و بی‌بندوباری توصیه داشته باشد یا افکار و اندیشه‌های غرب را بپذیرد.

 

اگر حوزه علمیه در اثر احتیاط  تلقی های تندروی را در ذهن برخی مومنان ایجاد کند و برخی موضع‌گیری ها را با تاخیر یا تعدیل همراه سازد همین برای موفقیت استکبار کفایت می‌کند.

 

یکی از راه‌ها برای اینکه دچار این برداشت‌های انحرافی نشویم درک و فهم صحیح از معارف و مفاهیم دینی است، درک نظام مند از دین سبب برداشت‌های صحیح از دین می‌شود.

 

یکی از کسانی که برداشت‌های ناصواب از دین داشت حسن بصری بود که نسبت به مردم بدبین بوده و از اینکه کسی اهل نجات شود تعجب می‌کرد.

 

او رویکرد جدایی دین از سیاست را داشت، که سرشار از یاس بود و به معنوی شدن افراد جامعه کمک نمی‌کرد اما برعکس آن رویکرد ائمه معصومین(ع) درباره تلفیق دین و سیاست با یکدیگر سرشار از امید و انتظار است.

 

علما باید نسبت به مردم خوش‌بین باشند، برخی روحیه خوش‌بینی به مردم ندارند این مساله با انقلابی بودن سنخیت ندارد.

 

طلاب هرگز نباید دیگران را سرزنش کنند، کسانی که مردم پیش از انقلاب را نسبت به مردم پس از انقلاب دیندارتر محسوب کنند آنها نسبت به مردم بدبین هستند چرا که بعد از انقلاب مردم برای ولی فقیه به عنوان نائب امام زمان(عج) جان می‌دهند در حالیکه مردم ایران پیش از انقلاب ولی‌شناس نبودند.

 

امام راحل به مردم خوشبین بوده و بسیار به آنها اتکا داشتند، اگر امام راحل می‌فرمودند مردم ولی نعمت ما هستند تاکتیک سیاسی ایشان نبود بلکه به این مساله معتقد بودند.

 

انسان عاقل دیگران را بهتر از خود محسوب می‌کند همین امر سبب تواضع او می‌شود، طلاب باید اینگونه باشند.

 

در تاریخ انقلاب آن رجال سیاسی که نسبت به مردم بدبین بودند دچار انحراف شده و به بیماری سیاسی همچون وابستگی به غرب، ترس از هیمنه غرب و عدم اعتماد به نفس ملی، گرفتار شدند.

 

حزب‌اللهی باید مردم دار بوده و نسبت به آنها همچون مادر مهرورزی داشته باشد در این زمینه طلاب وظیفه سنگینی‌تری دارند.

 

طلبه و روحانی مبلغ که افتادگی داشته باشد مردم را بهتر جذب می‌کند، امام راحل با علاقه خود به مردم بهترین جوانان را در انقلاب تربیت کردند که شاخص آنها شهدا هستند.

 

امروز هم رهبر معظم انقلاب همچون امام راحل نسبت به مردم مثبت‌نگر هستند، طلاب انقلابی نیز باید از ولی خود تاسی داشته باشند تا نفسشان گیرا باشد.

 

 در دوران طلبگی باید تواضع طلاب بالا رود چراکه این عمل محبت می‌آورد، طلاب در دوران طلبگی مثبت نگری و همچون مادر عشق به مردم را تمرین می‌کنند.

 

 

شنیده شده توسط فاطمه علی آبادی طلبه پایه سوم .

   دوشنبه 25 بهمن 13951 نظر »

تقدیر جمعیت طلاب انقلاب اسلامی از سید محمود رضوی

 

 

جمعیت طلاب انقلاب اسلامی از اقدام شایسته سید محمود رضوی به دلیل همراه کردن دختر محجبه خود در اختتامیه جشنواره فیلم فجر تقدیر و تشکر کرد.

 

در این پیام آمده است:

اقدام شایسته شما و همراه کردن دختر محجبه خود در اختتامیه جشنواره فیلم فجر اسباب خرسندی خیل عظیم متدینین جامعه گردید.

 

در زمانی که برخی افراد با زبان تند و هتاکانه نهی از منکر می کنند، به زیبایی امر به معروف نمودید و عیار جشنواره فجر را به نام آن نزدیک کردید.

 

ان شا الله حضرت صدیقه کبری (س) حافظ دختر و خانواده حضرتعالی باشد و در عرصه فرهنگی و جنگ نرم همچنان بدرخشید.

 

 

 

خبر تهیه شده توسط فاطمه علی آبادی طلبه پایه سوم و منتشر شده در خبرگزاری رسا

   دوشنبه 25 بهمن 13951 نظر »

راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۳۹۵

 

 راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه سال ۱۳۹۵ از ساعت ۹صبح امروز جمعه همزمان در سراسر کشور با حضور ملت ایران برای برگزاری جشن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و پاسداشت این حماسه بی‌بدیل آغاز شد.

به همین مناسبت مدرسه علمیه کوثر ورامین با پر پایی غرفه « من انقلابی ام » در مسیر راهپیمایی پذیرای حضور گرم مردم انقلابی بود .

 

 

استقبال مردم خداجوی ورامین از غرفه مدرسه علمیه کوثر 

 

 

 

حضور کودکان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۵

 

 

 

 

اهدای جوایز به کودکانی که یک سوره از قرآن بخوانند 

ادامه »

   جمعه 22 بهمن 1395نظر دهید »

دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش با فرمانده کل قوا

 

 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه) در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و قرارگاه پدافند هوایی ارتش با اشاره به تداوم حرکت مؤمنانه، مقتدرانه، منطقی و سرشار از اعتماد به نفس ملت عزیز ایران  تأکید کردند: اگر عقلانیت در ذیل امید و توکل به خدا به‌کار گرفته شود، یاری پروردگار را به همراه می‌آورد اما عقلانیت در سایه‌ی اعتماد به شیطان اکبر و قدرت های مادی ، فقط به سراب می‌رسد.

 

ایشان افزودند: این آقای تازه‌آمده در آمریکا با حرف‌ها و اقدامات خود، حرف‌های ۳۸ ساله‌ی نظام اسلامی را درباره‌ی فساد همه‌جانبه‌ی دستگاه حاکم آمریکا، علنی و عریان در مقابل افکار عمومی قرار داده است و ملت ایران در روز ۲۲ بهمن پاسخ اقدامات و تهدیدات او را خواهند داد.

 

در این دیدار که در سالروز بیعت تاریخی همافران با امام خمینی در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷ انجام شد، رهبر انقلاب اسلامی این حادثه را حادثه‌ای تعیین‌کننده در تاریخ انقلاب اسلامی خواندند و افزودند: نیروی هوایی در دوران رژیم طاغوت یکی از نزدیک‌ترین بخش‌ها به نظام سیاسی وابسته به آمریکا بود اما رژیم طاغوت -در حالی که هیچ‌گاه تصور نمی‌کرد- از همین بخش سهمگین‌ترین ضربه را خورد.

 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند: اصحاب انقلاب، مردم و حتی امام بزرگوار نیز این واقعه‌ی عجیب را پیش‌بینی نمی‌کردند و این حادثه در واقع مصداق «رزق لایُحتَسَب» یا روزی غیرقابل انتظار و غیرقابل محاسبه است که در قرآن کریم به آن اشاره شده است.

 

رهبر انقلاب اسلامی افزودند: درس و پیام حادثه نوزدهم بهمن سال ۵۷ این است که باید همواره در کنار محاسبات ضروریِ عقلانی و مادی، محاسبات فراتر از مسائل مادی نیز در نظر گرفته شوند.

 

ایشان خاطرنشان کردند: در طول ۳۸ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ما در مسائل مختلف ازجمله دفاع مقدس همواره شاهد یاری خداوند و اتفاقات خارج از محاسبات مادی بوده‌ایم.

 

رهبر انقلاب اسلامی لازمه‌ی سازندگی و بن‌بست‌شکنی را امید و توکل به خدا و به‌کار بستن عقلانیت در ذیل آن، دانستند و تأکید کردند: اگر به جای این کار، به شیطان‌ها به‌خصوص شیطان اکبر اعتماد کنیم و عقلانیت را در سایه‌ی امید به شیطان‌ها به‌کار ببندیم، نتیجه‌ی آن، سراب است.

 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عقلانیت و تدبیر را در دیپلماسی، اداره‌ی کشور و دیگر امور، ضروری خواندند اما خاطرنشان کردند: اعتماد به شیاطین و امید بستن به کسانی که با اصل وجود و حاکمیت اسلام مخالفند.خطای بزرگی است چرا که از این کار خیری به کشور نمی‌رسد.

 

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور جدید آمریکا مبنی بر ضرورت تشکر ایران از دولت اوباما گفتند: به‌هیچ‌وجه از آن دولت متشکر نیستیم زیرا با نیت فلج کردن ملت ایران و نظام اسلامی،تحریم های سنگین را وضع کرد و البته به این هدف نرسید همچنان‌که هیچ دشمن دیگری نیز نخواهد توانست این ملت بزرگ را فلج کند.

 

ایشان افزودند: چرا باید از دولت قبلی آمریکا تشکر کنیم؟ به‌خاطر تحریم های ضد ایرانی ؟ به علت ایجاد داعش ؟ به دلیل به آتش کشیدن منطقه در سوریه و عراق؟ ویا به علت نفاق و دورویی یعنی «ابراز ارادت و همکاری در نامه‌ی خصوصی اما حمایت صریح و آشکار از فتنه پس از انتخابات ۸۸»؟

 

رهبر انقلاب خاطرنشان کردند: اینها مصادیق همان دستکش مخملین است که دولت قبلی آمریکا روی پنجه‌ی آهنین خود کشیده بود.

 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به سخن رئیس‌جمهور جدید آمریکا مبنی بر اینکه ایرانیان باید از من بترسند تأکید کردند: ایرانی از تهدید نمی‌ترسد.

ایشان با اشاره به راه‌پیمایی ۲۲ بهمن در روز جمعه افزودند: مردم در روز ۲۲ بهمن با حضور در خیابان‌ها جواب این حرف‌ها و تهدیدات را خواهند داد.

 

ایشان با لحنی کنایه‌آمیز افزودند: البته ما از این آقای تازه‌آمده متشکریم؛ چراکه زحمت ما را کم کرده و با نشان دادن چهره‌ی واقعی آمریکا، حرف‌های ۳۸ ساله‌ی جمهوری اسلامی ایران را درباره‌ی فساد سیاسی، اقتصادی، اخلاقی و اجتماعی دستگاه حاکم بر آمریکا ثابت کرده است.

 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: رئیس‌جمهور جدید با حرف‌ها و اقدامات خود در مبارزات انتخاباتی و روزهای اخیر، ماهیت واقعی آمریکا را عریان در مقابل چشم مردم جهان به نمایش گذاشته و نشان می‌دهد حقیقت آمریکا چیست.

 

ایشان دستگیری و بازداشت یک کودک پنج ساله را مصداقی از حقوق بشر آمریکایی برشمردند و افزودند: رحمت پروردگار بر امام بزرگوار که حقیقت آمریکا را بارها و بارها در بیانات و نوشته‌هایشان گوشزد می‌کردند و اصرار داشتند که ملت و مسئولان با شناخت ماهیت دشمن، از اعتماد به شیطان بزرگ پرهیز کنند که امروز حقانیت حرف‌های آن عزیز به عرش سفرکرده به روشنی در جلوی چشمان همگان است.

 

فرمانده کل قوا در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به نقش تعیین‌کننده‌ی نیروی هوایی ارتش در دوران‌های مختلف بعد از انقلاب ازجمله در خنثی‌سازی کودتای ۱۳۵۹، دوران دفاع مقدس و عملیات مهمی همچون والفجر ۸ و کربلای ۵ و همچنین تجلیل از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر شهید سرلشکر ستاری  گفتند: جهاد قطعه‌سازی و ابتکار و نوآوری، اولین بار در نیروی هوایی ارتش آغاز شد و نیروی هوایی در طول دفاع مقدس همواره روحیه‌بخش ملت ایران بود.

 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش به‌خصوص جوانان این نیرو را به ادامه‌ی مسیر پرافتخار گذشته و کار و تلاش و ابتکار روزافزون توصیه کردند و افزودند: باید با تقوا و توکل به خدا و با همت بلند، خلأها را پُر کرد.

 

رهبر انقلاب در پایان سخنانشان با تأکید بر ادامه‌ی راه پرعزت و افتخارآفرین ملت ایران خاطرنشان کردند: نسل جوان گذشته، کارهای مهمی انجام داد ونسل جوان کنونی  نیز این امانت را پاسداری می‌کند و مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب را ادامه خواهد داد.

 

 

دیده شده در http://farsi.khamenei.ir/news-content?id=35561

 

   سه شنبه 19 بهمن 1395نظر دهید »

حضور پر شور طلاب حوزه علمیه کوثر شهرستان ورامین در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۴


 

 

   پنجشنبه 22 بهمن 13941 نظر »

سرکار خانم طاهره شاکری مدیر محترم حوزه علمیه کوثر شهرستان ورامین به مناسبت  یوم الله ۲۲ بهمن بیانیه ای صادر کردند .

در این بیانیه آمده است که ایام الله دهه فجر یادآور رشادت های ملت شریف ایران و روزهای به خاطر ماندنی مبارزه مردم با ظلم و ستم و سرنگونی طاغوت است .  انقلاب اسلامی  ثمرهٔ حرکت حق طلبانه و عدالت خواهانهٔ مردمی است که اسلام را تنها راه نجات خود دانستند .

ایشان اظهار داشتند : مردم عزیز کشورمان نشان دادند ، در سایه ولایت پذیری ، ظلم ستیزی ، اتحاد و همدلی ، می توان نور را بر ظلمت غلبه داد.

وی اظهار داشت : در راهپیمایی ۲۲ بهمن همگام و هم صدا با تمام ملت ایران از جمله طلاب علوم دینی ،شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر خواهیم داد .

ایشان افزودند :  تا زمانی که خوی استکباری ، در بین مقامات کشورهای ظالم ، از جمله آمریکا وجود داشته باشد ما همواره شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر  تمام ظالمان جهان را سر خواهیم داد . و همانطور که امام راحل فرمودند :«آمریکا شیطان بزرگ است و شیطان هیچگاه از پلیدی فاصله نمی گیرد » پس محال است روزی بیاید که آمریکا باشد و ظلم نباشد .

مدیر محترم حوزه علمیه کوثر ورامین در پایان اضافه کردند ؛ طلاب حوزه  علمیه کوثر شهرستان ورامین به اتفاق اساتید خود در راهپیمایی مبارزه با استکبار روز ۲۲ بهمن ماه شرکت خواهند کرد .

کلیدواژه ها: اطلاعیه حوزه, بیانیه
   پنجشنبه 22 بهمن 1394نظر دهید »

1 3

جستجو
آمار وبلاگ ها
  • امروز: 143
  • دیروز: 398
  • 7 روز قبل: 4398
  • 1 ماه قبل: 36714
  • کل بازدیدها: 829517
رتبه وبلاگ
  • رتبه کشوری دیروز: 18
  • رتبه مدرسه دیروز: 1
  • رتبه کشوری 5 روز گذشته: 18
  • رتبه مدرسه 5 روز گذشته: 1
  • رتبه 90 روز گذشته: 16
  • رتبه مدرسه 90 روز گذشته: 1