« حقوق بشر از حرف تا عملسه حقیقت در مورد دین »

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مدرسه علمیه کوثر ورامین جناب آقای علی طزری مسول سیاسی سپاه ورامین در جلسه هفتگی درس اخلاق با محوریت بصیرت افزایی سیاسی که در مدرسه علمیه کوثر ورامین برگزار شد با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دشمنان در صدد ضربه زدن به نظام هستند تا مانع برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی شوند .

 

طزری با اشاره به اهمیت قدرت دفاعی برای یک کشور گفت : در یک بررسی ساده بودجه دفاعی آمریکا در سال ۱۳۹۵ مبلغی بالغ بر ۵۹۶ میلیارد دلار و بودجه دفاعی جمهوری اسلامی ۱۲ میلیارد دلار بوده و این یعنی بودجه دفاعی آمریکا ۵۰ برابر ایران است .

 

طزری افزود : بودجه دفاعی عربستان ۸ برابر کشور ما و بودجه دفاعی عراق یک و نیم میلیارد دلار بیشتر از بودجه دفاعی ایران است .

 

مسئول سیاسی سپاه ورامین ضمن اشاره به سخنان رهبری پیرامون توانمند شدن ایران اسلامی در چهل سال گذشته گفت : مقام معظم رهبری فرموده اند : «ملت ایران ۴۰ سال است که مقاومت می کند .انقلاب اسلامی در روز اول یک نهال کوچک و آسیب پذیر بود و به برکت نام پیامبر و امام بزرگوار امروز یک درخت تنومند هستیم .»

 

طزری ادامه داد : نوام چامسکی می گوید : جمهوری اسلامی مانند یک درخت تنومند است که ما حریف این درخت تنومند نمی شویم و برای پیروزی ابتدا باید شاخ و برگهای این درخت را بزنیم .

 

وی افزود : دشمن برای غلبه و پیروزی بر این درخت تنومند از ۱۰ الی ۱۵ سال پیش یعنی سال ۲۰۰۵ شروع به فعالیت کرده و با جنگهای نیابتی سعی در تضعیف نظام داشته است .

 

علی طزری با اشاره به علت اصلی تشکیل گروه تروریستی داعش گفت : هیلاری کلینتون اعتراف کرده است که برای تشکیل داعش به ۱۱۲ کشور دنیا سفر کرده است و تنها هدف آنها براندازی جمهوری اسلامی ایران است .

 

طرزی ادامه داد یکی از اهداف اصلی تشکیل داعش : تجزیه کشورهای اسلامی و یا به تعبیر دیگر تجزیه کشورهای منطقه بوده است .

 

علی طرزی با اشاره به حوادث تروریستی اخیر در چابهار اظهار داشت : علت اصلی فعالیت های تروریستی که در این بندر انجام می شود این است که این بندر در حال تبدیل شدن به یک قطب بزرگ اقتصادی است و هدف ، ناامنی این بندر است تا کشورهای هند ، پاکستان و روسیه از سرمایه گذاری در آن منصرف شوند .

 

طرزی با اشاره به اهمیت بیان دستاوردهای چهل ساله انقلاب گفت : دشمن به شدت در حال سیاه نمایی نظام جمهوری اسلامی و تطهیر خاندان پهلوی است .

 

وی ادامه داد : بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی وظیفه همه است .

 

مسئول سیاسی سپاه ورامین با اشاره به سخن رهبر انقلاب پیرامون اهداف دشمن گفت : مقام معظم رهبری در ۱۴ خرداد و در حرم امام خمینی ( ره) فرمودند « یکی از اهداف دشمن این است که نقاط قوت شما را تبدیل به نقاط ضعف کند »

 

علی طزری در پایان گفت : یکی دیگر از اهداف دشمن این است که مسایل فرعی را جایگزین مسائل اصلی کند و شما هر بهانه ای از دشمن بگیرید ، بهانه دیگری دارد مثل هسته ای که با برجام هسته ای عملا هیچ گشایشی برای کشور رخ نداد .

   یکشنبه 18 آذر 1397
نظر از: زكي زاده [عضو] 

درود و خدا قوت

دعوتید

تحریم شادیها

http://maedeh.kowsarblog.ir/

1397/09/19 @ 15:33


فرم در حال بارگذاری ...

جستجو
آمار وبلاگ ها
  • امروز: 619
  • دیروز: 2300
  • 7 روز قبل: 9088
  • 1 ماه قبل: 44403
  • کل بازدیدها: 885448
رتبه وبلاگ
  • رتبه کشوری دیروز: 6
  • رتبه مدرسه دیروز: 1
  • رتبه کشوری 5 روز گذشته: 21
  • رتبه مدرسه 5 روز گذشته: 1
  • رتبه 90 روز گذشته: 19
  • رتبه مدرسه 90 روز گذشته: 1