« حوزه انقلابیزن مسلمان مظهر خردگرایی است »

معیشت مردم و کنترل فضای مجازی دغدغه نمایندگان خبرگان رهبری است.

 

 فضای مجازی

 

حجت الاسلام سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری، امروز در خطبه‌ های نماز جمعه که در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، گفت: اجلاس خبرگان معمولا سالی دوبار برگزار می‌شود.

 

وی افزود: اعضای مجلس خبرگان وسیله و ذخیره برای روز مبادا هستند، با رحلت امام راحل مجلس خبرگان بود که توانست بهترین رهبر را انتخاب کند.

 

امام جمعه شهرری  با اشاره به وظیفه دیگر نمایندگان مجلس خبرگان رهبری که پاسداری از قوانین قانون اساسی است، بیان داشت: از وظایفی که اعضای مجلس خبرگان دارند این است که مطالباتی که مردم دارند را به گوش مسؤولان برسانند چرا که مشکلات مردم نباید روی زمین باقی بماند.

 

حجت الاسلام شاهچراغی درباره اینکه معیشت و مشکلات اقتصادی مردم از دغدغه‌هایی بود که در اجلاس خبرگان رهبری مطرح شد، ابراز کرد: امروز بسیاری از جوانان کشور بیکار هستند به همین سبب تن به ازدواج نمی‌دهند و خبرگان با پافشاری بر حل این مساله امید می‌رود که مسؤولان هر چه سریع‌تر این مشکل را رفع کنند.

 

وی ادامه داد: دومین دغدغه که در اجلاس خبرگان رهبری به آن اشاره شد وجود افسار گریخته شبکه‌های مجازی است دشمنان از طریق همین شبکه‌های اجتماعی درصدد تخریب دین مردم و کانون خانواده‌ها هستند.

 

امام جمعه شهرری اضافه کرد: این قابل قبول نیست که بگویند شبکه‌های اجتماعی قابل کنترل نیست، چگونه است که چین می‌تواند برنامه‌های مجازی خود را کنترل کند ما نمی‌توانیم، این نکته مهمی است که باید مسؤولان به آن توجه جدی داشته باشند در غیر این صورت کشور با بحران شدید و جدی مواجه خواهد شد.

 

حجت الاسلام شاهچراغی تاکید کرد: از صدا و سیما انتظار می‌رود که بند بند فرمایشات رهبر معظم انقلاب در اجلاس خبرگان از رسانه ملی پخش کند تا مردم بدانند حضرت آقا به چه نکته‌هایی تاکید و توجه داشته‌اند.

 

وی با اشاره به سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س)، گفت: این بانوی بزرگوار مادر چهار شهید است و این افتخاری برای خانواده‌های چند شهید به شمار می‌رود حضرت ام البنین پس از واقعه کربلا اجازه نداد آن نهضت فراموش شود و امروز نیز همه مردم موظف هستند یاد شهدا را زنده نگاه دارند.

 

امام جمعه شهرری در تبیین اینکه روز تاسیس بنیاد شهید 22 اسفند است، تصریح کرد: هر نهاد و بنیادی با موضوع خودش شناخته می‌شود شأن بنیاد شهید نیز با خدمت به خانواده ایثارگران شناخته می‌شود و این بالاترین خدمتی است که این نهاد به انجام آن اهتمام دارد.

 

حجت الاسلام شاهچراغی درباره سنت حسنه راهیان نور، خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند: دفاع مقدس معدن طلای فرهنگی ایران است؛ این معدن باید با تولید فرهنگ استخراج شود.

 

 

شنیده شده توسط فاطمه علی آبادی طلبه پایه سوم ، خبرنگار 

   جمعه 20 اسفند 1395


فرم در حال بارگذاری ...

جستجو
آمار وبلاگ ها
  • امروز: 642
  • دیروز: 1459
  • 7 روز قبل: 7962
  • 1 ماه قبل: 42526
  • کل بازدیدها: 883148
رتبه وبلاگ
  • رتبه کشوری دیروز: 16
  • رتبه مدرسه دیروز: 1
  • رتبه کشوری 5 روز گذشته: 27
  • رتبه مدرسه 5 روز گذشته: 1
  • رتبه 90 روز گذشته: 18
  • رتبه مدرسه 90 روز گذشته: 1