« مادري و فمنيسمحمایت از کالای ایرانی نباید در حد شعار باقی بماند »

بیانات در دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی

 

حمله آمریکا به سوریه

 

حمله‌ی سحرگاه امروز به سوریه یک جنایت است رئیس‌جمهور آمریکا، رئیس‌جمهور فرانسه و نخست‌وزیر انگلیس جنایتکارند

رهبر انقلاب، در دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی:

 

بنده صریحاً اعلام می‌کنم رئیس‌جمهور آمریکا، رئیس‌جمهور فرانسه و نخست‌وزیر انگلیس جنایتکارند و جنایت کردند؛ طَرفی هم نخواهند بست، سودی هم نخواهند برد؛ همچنان‌که در سال‌های گذشته در عراق، سوریه،‌ افغانستان حضور پیدا کردند و از این قبیل جنایات انجام دادند و سودی هم نبردند.

 

آن کسانی که دیروز آشکار و غیر آشکار از داعش حمایت می‌کردند، امروز ادعا می‌کنند که در مقابله‌ی با آن‌ها حضور داشتند و آن‌ها را شکست دادند! آن‌هم به دروغ، چنین چیزی نیست. آن‌ها هیچ دخالتی نداشتند.

 

در این نطقی که رئیس جمهور آمریکا همین چند ساعت قبل از این کرد میگوید که ما توانستیم داعش را در سوریه شکست بدهیم؛ دروغ واضح و فاضح! آنها آنجایی که لازم دانستند وارد شدند و کمک کردند آنجایی که عناصر اصلی داعش در محاصره بودند وارد شدند و آنها را نجات دادند … قبل هم در ایجاد داعش آنها موثر بودند. با پول سعودی و امثال سعودی آنها توانستند این موجودات خبیث را به وجود بیاورند و به جان ملت عراق و سوریه بیندازند؛ منتها مقاومت در مقابل آمریکا و در مقابل عوامل آمریکا توانست این دو کشور را نجات بدهد بعد از این هم همین جور است.

 

همین چند روز قبل از این، رئیس‌جمهور آمریکا گفت ما ۷ تریلیون [دلار] در منطقه‌ی غرب آسیا -به قول او خاورمیانه- خرج کردیم و هیچ‌چیزی گیرمان نیامد؛ راست می‌گوید، چیزی گیرشان نیامده است و بعد از این هم آمریکا هرچه خرج کند، در این منطقه هیچ‌چیزی گیرش نخواهد آمد.

 

توحید لازمه‌اش این است که انسان در مقابل زورگویی ظالم به مظلوم بایستد. این حقیقت توحید است، بعثت این را به ما یادآوری میکند. ایستادن ما کنار گروه‌های مقاومت در غرب آسیا برای همین است.

 

حضور ما در سوریه مقابل تروریست‌هایی که مورد حمایت آمریکا هستند برای همین است. اینکه گفته می‌شود جمهوری اسلامی توسعه‌طلبی می‌کند، حرف مهمل و بی‌معنا و دروغی است. ما هیچ قصد توسعه‌طلبی نداریم، احتیاجی هم نداریم. ما به‌خاطر این در منطقه‌ی غرب آسیا در سوریه حضور پیدا کردیم که در آنجا مقابل ظلم مقاومت وجود داشت. لذا ملاحظه میکنید به توفیق الهی مقاومت به برکت کمکهایی که شد و به برکت شجاعتی که داشتند نیروهای سوری، توانستند بر تروریستهای حمایت‌شده، بلکه به وجودآمده‌ی به‌وسیله‌ی آمریکا و غربی‌ها و مزدورانشان در منطقه مثل سعودی و اینها، توانستند بر اینها غلبه پیدا کنند، آنها را شکست بدهند.

 

الان روزانه یمن دارد بمباران میشود، اینها دارند حمایت میکنند. در مناطق مختلف عالم مسلمانها زیر فشار قرار میگیرند، اینها از آن ظالم حمایت میکنند و به او کمک میکنند؛ اینها از اینکه مردمی رنج ببرند، درد بکشند ناراحت نمیشوند. همینها از صدام جنایتکار پشتیبانی کردند، حمایت کردند، هزاران نفر از مردم ایران و عراق بوسیله‌ی صدام و بوسیله‌ی سلاح‌های شیمیایی که بکار بردند نابود شدند یا آسیب دیدند.

 

اینها مخالف سلاح شیمیایی نیستند بلکه به خاطر اهداف استکباری خودشان و به بهانه دیکتاتوری وارد میشوند اما خودشان دیکتاتور بین المللی اند. البته دیکتاتورها هیچ جا کامیاب نخواهند شد و قطعا شکست خواهند خورد.

 

 

http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=39394

   شنبه 25 فروردین 1397
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(1)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: محمد [بازدید کننده]
محمد
5 stars

با سلام
مطالب سایتتون خیلی خوب بود

*لطفا به وب سایت ما هم دیدن کنید
http://tronicall.com/

با تشکر

1397/01/26 @ 21:38


فرم در حال بارگذاری ...

جستجو
آمار وبلاگ ها
  • امروز: 228
  • دیروز:
  • 7 روز قبل: 3877
  • 1 ماه قبل: 43557
  • کل بازدیدها: 872676
رتبه وبلاگ