« نظر رهبر انقلاب در مورد برخی معاهدات بین المللیاحکام / واداشتن بچه به نماز »

دستگیری گونن سگو

 

«گونن سگو»، وزیر سابق و عضو سابق پارلمان اسرائیل به اتهام جاسوسی برای ایران توسط پلیس رژیم صهیونیستی و سازمان اطلاعات و امنیت داخلی (شاباک) بازداشت شد .

به گزارش هاآرتص، اتهامات وارده به این وزیر اسبق اسرائیلی عبارتند از انتقال اطلاعات به منابع ایرانی در مورد بخش انرژی رژیم صهیونیستی، مکان‌های امنیتی و ساختمان‌های اسرائیل، و همچنین هویت مقامات شاغل در سازمان های امنیتی و سیاسی رژیم اسرائیل. بازتاب این خبر در شبکه‌های اجتماعی، واکنش های زیادی را به همراه داشت که در ادامه به آن اشاره می شود.

یکی از کاربران نوشته است:‌ اخیراً نتانیابو گفته بود از هر ۵۰ سپاهی، یکی جاسوس ماست

ولی حالا معلوم شده که از هر ۵ وزیر اسرائیل، یکی جاسوس ایران است! از سرقت کیف حاوی اطلاعات فوق‌محرمانه ارتش اسرائیل از کیف فرمانده کماندوهای اسراییلی هم فعلا حرفی نزنیم بهتر است! چطوری نتانیابو؟! :))))

 

کاربری با نام «زکی پدیا» نیز نوشت: اسرائیل باید یا اسناد و مدارک جاسوسی گونن سگو رو ارائه کنه یا سریعا با عذرخواهی آزادش کنه. ما خواستار آزادی زندانیان بی‌گناه اسرائیلی هستیم.

 

حسین دلیریان با اشاره به دو خبر این روزها درباره رژیم صهیونیستی نوشته است: 1- یکی از وزرای سابق دولت اسرائیل به اتهام جاسوسی برای ایران بازداشت شد (جروزالم پست) 2- کیف حامل اسناد محرمانه ارتش از خودرو «آوی بولت» فرمانده تیپ کماندوهای اسرائیل به سرقت رفت. چیطوری صهیونیست؟

 

کاربر دیگری نیز با اشاره به سخنان نتانیاهو درباره کمک به ایران در حل بحران آب نوشت:

نتانیاهو: درزمینه آب میخواهیم به ایرانیها کمک کنیم.

خبر امروز: وزیر اسبق انرژی اسرائیل جاسوس ایران است.

 

کاربری با نام «پریچهر» هم با زبان طنز و به تقلید از بعضی مخالفان نظام نوشته است: به امید روزی که در اسرائیل هیچ زندانی سیاسی نداشته باشیم و هیچ پدری بجای آغوش فرزندش در بندهای زندان نباشد.جاسوس ما را آزاد کنید، انسانیت را آزاد کنید…

 

یکی دیگر از کاربران نیز نوشت:‌ والا با اون اطلاعات دقیقی که ما از مراکز نظامی اسرائیل توی جولان داشتیم، فکر کنم خود نتانیاهو هم جاسوس ما باشه!

 

حمید طهرانی هم به محمودصادقی نماینده مجلس اشاره کرده است و نوشت: یعنی اگه محمود صادقی روش میشد، در مورد وزیر اسبق اسرائیل که جاسوس دراومده نطق میکرد و از اسرائیل دفاع میکرد!

 

حسین کازرونی نیز نوشت: از ملت دلاور ایران به مجاهد بزرگ آقای سگو! مجاهدت شما در همراهی با مظلومان جهان خصوصا مردم مظلوم فلسطین را هرگز فراموش نخواهیم کرد. با سپاس و درود [??] ایرانیان؛ دشمنان همیشگی رژیم نامشروع اسرائیل

 

میثم رمضانعلی هم توییت کرد:‌ خادم ملت ایران و نوکر روحانیت مقدس در سرزمین‌های اشغالی، متاسفانه در بند است. امید دارم این شخصیت آزاده، به آغوش مردم برگرده و خدماتش ادامه پیدا کنه :(( مرگ بر ظلم و ظالم

 

کاربر دیگری نیز توییت کرد: آقای نتانیاهو بیزحمت اون خودنویس طلایی رو میزتم بده یکی از وزرا بیاره ایران بچه ها دفعه قبل جا گذاشتن!

 

در بعضی شبکه های اجتماعی آمده است که : تصور اینکه یک شهید اسرائیلی داشته باشیم رو فقط با جریان حربن یزید ریاحی میتونم هضم کنم.

 

برخی کانالها هم خواستار مبادله زیباکلام با گونن شده اند .

 

برخی کاربران هم اینگونه شوخی کرده اند:

گونن

اسرایبل در چه فکریه 

موساد پر از بسیجیه…


موضوعات: بدون موضوع, سیاسی
   سه شنبه 29 خرداد 1397


فرم در حال بارگذاری ...

جستجو
آمار وبلاگ ها
  • امروز: 1434
  • دیروز: 1562
  • 7 روز قبل: 6916
  • 1 ماه قبل: 41439
  • کل بازدیدها: 877922
رتبه وبلاگ
  • رتبه کشوری دیروز: 16
  • رتبه مدرسه دیروز: 1
  • رتبه کشوری 5 روز گذشته: 23
  • رتبه مدرسه 5 روز گذشته: 1
  • رتبه 90 روز گذشته: 17
  • رتبه مدرسه 90 روز گذشته: 1