حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای حسنی در نشست سیاسی که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه کوثر ورامین برگزار شد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت حضرت ولی عصر عجل الله گفت : امیدوارم که تا زمانی که ما زنده هستیم ظهور اتفاق بیفتد و بیش از این به تاخیر نیفتد و ما نیز بتوانیم زمینه ساز ظهور باشیم.

حجت الاسلام حسنی ضمن بیان نشانه‌های اصلی ظهور حضرت گفت: مهمترین نشانه‌ای که عقل خود انسان نیست بدان آگاه می‌شود که ظهور فرج نزدیک است تشنگی بیش از حد مردم برای ظهور و فرج ولی خدا می‌باشد .

وی ادامه داد : همانطور که در روایات آمده فساد زیاد خواهد شد مردم نیز از فساد خسته خواهند شد . چرا که فضای جامعه امروز فضای ناسالمی است عده‌ای از مردم که بنا را بر فساد گذاشته‌اند نبض رسانه‌ای جهان را نیز در دست گرفته‌اند .

حجت الاسلام حسنی با اشاره به جنایات وحشیانه اسرائیل در غزه گفت : در غزه در طی این چهار ماه ۳۰ هزار نفر کشته شده و حدود ۲ میلیون نفر در معرض گرسنگی و انواع بیماری‌های فراوان هستند اما متاسفانه بازتاب این اتفاقات وحشتناک در دنیا بسیار اندک است.

آقای حسنی مهم‌ترین وظیفه شیعیان را بر اساس آیات روایات یاد حضرت نامید و گفت :شیعه باید برای امام عصر عجل الله کار انجام دهد ایشان را در طول روز یاد کند . صلوات‌ها و قرائت قرآن خود را به ایشان هدیه کند و حتی کارهای فرهنگی که انجام می‌دهد باید با نیت خالص و برای خود حضرت صاحب الامر باشد.

حجت الاسلام حسنی دومین وظیفه شیعیان را نصرت و یاری حضرت صاحب الزمان عجل الله در عمل دانست و بیان داشت : درست است که گناه نکردن یکی از وظایف اصلی ماست اما باید بدانیم که گناه نکردن یک امر فردی است و مهم‌ترین وظیفه ما در امور اجتماعی و دستگیری از مردم است .

حجت الاسلام حسنی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اولویت اول حوزه‌های علمیه را تبلیغ بیان کردند و یک طلبه باید بداند که به عنوان یک مبلغ تربیت می‌شود تا یار و یاور امام عصر عجل الله باشد.

حجت الاسلام حسنی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد رسیدن به قله اظهار داشت : وقتی حضرت آقا می‌فرمایند ما به قله رسیده‌ایم یعنی سختی‌ها فتنه‌ها و مشکلات فراوانی را پشت سر گذاشته‌ایم و به توانمندی‌های زیادی دست یافته‌ایم و اگر وظیفه خود را درست انجام ندهیم موفق نخواهیم شد و اسلام عقب خواهد افتاد مگر نه این است که مالک اشتر به ۱۰ قدمی چادر معاویه رسیده بود اما با کم کاری یاران خودی نتیجه جنگ برعکس شد.

آقای حسنی با اشاره به فرا رسیدن زمان انتخابات گفت : وقتی رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند انتخابات باید با قدرت و پرشور برگزار شود برای این است که وحدت ملی آسیب نبینند. اقتصاد، فرهنگ، سیاست و غیره آسیب نبیند.

وی ادامه داد: آنچه در طی این سال‌ها نظام مقدس جمهوری اسلامی را حفظ کرده است وحدت ملی می‌باشد. وحدت ملی در دین تبلور دارد و داشتن رهبری مقتدر مصداق آن است.

آقای حسنی در پایان با بیان ۴ مورد از وظایف اصلی که باید در این ایام به آن پرداخته شود گفت: ۱_ دفاع از وحدت ملی و تمامیت کشور . ۲_ شرکت در انتخابات تا مشارکت بالا رود چرا که مشارکت بالا در انتخابات کشور را بیمه خواهد کرد . ۳_ دفاع از دستاوردهای جمهوری اسلامی و ۴_ پاسخ به شبهات جوانان مهم‌ترین وظایفی است که در این ایام باید یک مبلغ دین به آن بپردازد.

   سه شنبه 8 اسفند 1402نظر دهید »

بیانیه مدرسه علمیه کوثر ورامین برای ۱۳ آبان 

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

“وَ قاتِلُوا في سَبيلِ اللهِ الَّذينَ يُقاتِلُونَكُمْ وَ لا تَعْتَدُوا إِنَّ أللهَ لا يُحِبُّ الْمُعْتَدينَ (بقره/ ۱۹۰)
و در راه خدا با كسانى كه با شما مى‌جنگند، نبرد كنيد؛ ‌و از حد تجاوز نكنيد، كه خدا متجاوزان را دوست ندارد.”

خداوند از بندگان مومن خود می خواهد تا با دشمنان دین به جهاد برخواسته و از دین در برابر ظالمان و متجاوزان دفاع نمایند . پس وظیفه ی هر مسلمانی است که در برابر ظلم ظالم ایستادگی کرده ، از مظلوم دفاع نماید و اجازه تجاوز به ظالمان را ندهد .

مردان و زنان متدین ایران اسلامی با تأسی به آیات الهی و پیروی از خط امام انقلاب ، دست مستکبران را از ایران اسلامی کوتاه کرده و در سایه رهبر فرزانه انقلاب به سربلندی رسیدند .

۱۳ آبان از ایام اللهی است که همواره باید یاد و نام و خاطره ی آن، نسل به نسل و سینه به سینه منتقل گردد تا هم چهره ی پلید مستکبران برای نسل های آینده آشکار شود و هم رشادت ها و از خودگذشتگی های مردان انقلاب زنده و باقی بماند .
۱۳ آبان ایام اللهی است ، که زنده نگه داشتن آن ، دستِ وطن فروشانِ غرب پرست و مغرض را از تطهیر ظلم مستکبران آمریکایی و انگلیسی کوتاه خواهد کرد .
اساتید و طلاب مدرسه علمیه کوثر ورامین ضمن گرامیداشت یوم الله سیزدهم آبانماه ، از مردم فهمیم و انقلابی ورامین می‌خواهند در راهپیمایی این روز شرکت کنند تا علاوه بر یادآوری خفت ایادی استکبار در این روز ، صدای مردم مظلوم غزه نیز باشند . اگر چه متجاوزان و مستکبران صهیونیستی و آمریکایی امروز بیش از هر روز دیگری ” صُمُّۢ بُكۡمٌ عُمۡيٞ ” هستند اما وقتی شکوهِ حضور مردم انقلابی را ببیند به طور قطع لرزه در دل‌هایشان بیش از پیش خواهد شد .

“وَالعاقِبَةُ لِلمُتَّقين..”
حوزه علمیه کوثر ورامین

 

   جمعه 12 آبان 1402نظر دهید »

نکته ها و پیش بینی های رهبر معظم انقلاب ۱۴۰۲/۰۸/۱۰

 

 

۱۳ آبان ۵۸ ضربه ملت ایران به آمریکا بود

از جمله بی‌شرمی‌های غربی‌ها متهم کردن مبارزان فلسطینی به تروریسم است


آیا کسی که از خانه و میهن خود دفاع می‌کند، تروریست است؟ آیا فرانسوی‌هایی که در جنگ جهانی دوم در پاریس با آلمانی‌ها مبارزه کردند، تروریست بودند؟ چطور آنها مبارز و مایه افتخار فرانسه هستند اما جوانان جهاد و ‎حماس تروریست؟

‏دنیای اسلام این را فراموش نکند که در قضیه‌ی مهم و تعیین‌کننده غزه، آن کسی که در مقابل اسلام و ملت مسلمان و فلسطین مظلوم ایستاد آمریکا بود و فرانسه و انگلیس.

در معاملات و معادلات و تحلیل‌هایشان، فراموش نکنند از اینکه چه کسی به این ملت مظلوم دارد فشار می‌آورد.

‏میدان، میدانِ غزه و اسرائیل نیست، میدانِ حق و باطل است.

میدان، میدانِ استکبار و ایمان است

یک‌طرف، قدرت ایمان، یک‌طرف قدرت استکبار.

البته قدرت استکبار با بمب و فشار نظامی و بمباران و فاجعه و جنایت پیش ‌می‌آید،

قدرت ایمان بر همه‌ی اینها به توفیق الهی غلبه پیدا خواهد کرد.

پیروزی نهایی و نه چندان دیر با ملت فلسطین خواهد بود👌

   چهارشنبه 10 آبان 1402نظر دهید »

کتاب پی دی اف
عنوان قحطی بزرگ
نویسنده: محمدقلی مجد
نویسنده: دکتر مجد ، ساکن آمریکا که با دسترسی به اسناد جنایت انگلیس در این سال‌ها ، قتل ۹میلیون ایرانی را به تحریر درآورده است.

فیلم سینمایی  یتیم خانه ایران توسط آقای طالبی از روی این کتاب ساخته شده است.

 

👇👇👇

دانلود کنید 

   شنبه 1 بهمن 1401نظر دهید »

اشاره رهبر انقلاب به یک سند تازه منتشر شده: کارتر در سال ۱۹۷۹ به سازمان سیا دستور سرنگونی انقلاب را داده بود

 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز در دیدار مردم قم:
این حرکت عظیم که از قم شروع شد توانست ایران را از پنجه‌ی غارتگر و خونین آمریکا نجات بدهد. در واقع ایران را از دست و از حلقوم آمریکا کشید بیرون. این شد پایه و اساس دشمنی آمریکا با ایران.

اینکه میگویند فلان حادثه فلان قضیه موجب شد که آمریکایی‌ها با ما دشمن بشوند بعضی‌ها هم حالا بعد از چهل سال میگویند چرا آمریکایی‌ها را با خودتان دشمن میکنید! ما داریم دشمن میکنیم؟ چهل سال است به خون ما تشنه است.

ما حالا داریم آمریکا را دشمن میکنیم؟ آمریکایی‌ها از روز اول شروع کردند. یک سندی اخیراً منتشر شده که برای من فرستادند، آوردند همین چند هفته پیش ظاهراً از یک مرکز معتبر آمریکایی که اسناد مهمی را بعد از مثلاً گذشت سی چهل سال منتشر میکند، این سندی را منتشر کرده که میگوید که کارتر در دسامبر ۱۹۷۹، دسامبر ۷۹ یعنی حدود ده ماه بعد از پیروزی انقلاب ما، یک دستوری میدهد به سازمان سیا. دستور این است که جمهوری اسلامی ایران را سرنگون کنید.

یعنی همان اول انقلاب اوایل انقلاب رئیس‌جمهور آمریکا دستور سرنگونی جمهوری اسلامی ایران را با خواب آشفته‌ای که لابد دیده به سازمان سیا صادر میکند. آن وقت نکته‌ی جالب توجه این است که به چه وسیله ساقط کنید، ذکر میکند اولین نکته‌ای ذکر میکند تبلیغات است؛ پروپاگاندا. میگویند با پروپاگاندا تبلیغ کنید علیه جمهوری اسلامی.

این کاری بوده که آن روز اینها شروع کردند. تبلیغات، البته خب فقط تبلیغات نبود تحریم هم بود جاسوسی هم بود نفوذ هم بود.

 


موضوعات: مناسبتها, سیاسی
   دوشنبه 19 دی 1401نظر دهید »

راه مقابله با دروغ پردازی دشمن چیست؟

 


تجربه نشان داده است که هرجای دنیا عملیات دروغ و جعل با گستردگی و استمرار دنبال شود، نتیجه تلخی هم عاید جامعه هدف می‌شود؛ در واقع، وقتی دشمن موفق شد، با تکرار هنرمندانه و جذاب دروغ، باور جامعه هدف را تغییر دهد، زمینه برای اجرای اهدافش به‌راحتی فراهم می‌شود. حالا سؤال اینجاست که راه‌حل مقابله با این طراحی خطرناک و پیچیده چیست؟ تنها راهکار مقابله با این دروغ‌های فریبنده، افشای هنرمندانه حقایق و روشن‌کردن ذهن‌ افکار عمومی است، یعنی روشنگری و پاسخگویی دقیق و عمیق، به‌موقع و جذاب. نتیجه این مقابله هوشمندانه هم، عیان‌شدن دست دشمن برای مردم خواهد بود: «شما جوانها وظیفه دارید، خود شما هم باید احساس مسئولیت کنید. هم بایستی احساس مسئولیت کنید برای اینکه بتوانید ‌تشخیص بدهید حقیقت را از دروغ. به نظر من میشود؛ این جور نیست که نشود. یک چیزهایی را به حجم زیاد، با تکرار زیاد، ‌میخواهند در ذهن‌ها فرو کنند اما میشود فهمید که این خلافِ واقع است یا نیست. پس تشخیص حرف درست از دروغ و تحریف. ‌ثانیاً مراقب کسانی باشید که هم‌صدایی میکنند؛ ارشادشان کنید. نمیگویم دعوا کنید، [لکن] ارشاد کنید، تفهیم کنید. کسانی ‌هستند که با دشمن هم‌صدایی میکنند؛ [البتّه] نه اینکه عمداً؛ بعضی‌ها نمیفهمند، غافلند. انسان میبیند، می‌شناسد افرادی را که ‌در فضای مجازی یک چیزهایی میگویند، در روزنامه‌ها مینویسند؛ معاند نیستند، [لکن] بد میفهمند؛ اینها را باید ارشاد کرد. ‌بهترین کسانی که میتوانند ارشاد کنند، خود شما جوانها هستید؛ برایشان بنویسید، بگویید، پیام بدهید، تفهیم کنید، استدلال ‌کنید در اجتماعاتتان» ۱۴۰۱/۸/۱۱

همان طور که دشمنان این مرز و بوم برای دروغ‌گویی ناجوانمردانه و همه‌‌جانبه، همه ابزارها و امکانات خود را به کار می‌گیرند و به‌صورت هماهنگ، بر طبل دروغ و تحریف می‌کوبند، جبهه خودی نیز برای جلوگیری از آسیب به اذهان مردم و ازدست‌رفتن سرمایه‌های ارزشمند انسانی این آب‌وخاک، باید هماهنگ، یکدل، عالمانه، به‌سرعت و هنرمندانه اقدام کند. در این میدانِ مبارزه، باید از استعدادهای جوان و ناشناخته در میدان جنگ نرم، بهره‌گیری شده و از روش‌های غلط و ناکارآمد رسانه‌ای خودداری شود. فعالان فرهنگی و رسانه‌ای، باید هوشمندانه، به ترفندهای دشمن بپردازند و مشت چدنی او را در مقابل چشمان مردم باز کنند و برای صیانت از حریمِ باور و ذهن مردم، شب و روز نشناسند. اینها از وظایف مهم جبهه خودی و همه مؤمنین انقلابی است: «بدانید دشمن امروز بر پایه‌ی دروغ و دروغ‌پردازی دارد کار میکند. خب وقتی که دانستید، طبعاً وظیفه می‌آید روی دوشتان. تبیین کنید. «جهاد تبیین» که گفتیم، یکی از جاهایش اینجا است؛ جهاد تبیین… یکی‌ از آسیب‌پذیری‌های دشمن، روشن‌بینی شما است. شما که روشن‌بین باشید، او آسیب میبیند. سعی کنید روشن‌بینی خودتان را افزایش بدهید. دشمن دنبال این است که بر مغزها تسلّط پیدا کند. تسلّط بر مغزها برای دشمن خیلی باارزش‌تر از تسلّط بر سرزمین‌ها است. اگر مغز یک ملّتی را توانستند تصرّف کنند، آن ملّت سرزمین خودش را دودستی به دشمن تقدیم میکند. مغزها را باید حفظ کرد؛ تسلّط بر مغزها. یک عدّه‌ای خودشان دروغ نگفتند، امّا متأسّفانه دروغ دشمن را تأیید کردند. مراقب باشید این خطرها برای شما و برای مردمتان پیش نیاید؛ به مردمتان کمک کنید.» ۱۴۰۱/۹/۵


منتشرشده نشریه خط حزب‌الله

   یکشنبه 4 دی 1401نظر دهید »

جناب آقای حسین نوش آبادی نماینده مجلس شورای اسلامی در مراسمی که به مناسبت شهادت حضرت زهرا سلام الله در سالن اجتماعات مدرسه علمیه کوثر ورامین برگزار شد ضمن تسلیت شهادت آن بانوی دو عالم گفت : حضرت زهرا الگویی است کامل برای همه ی زنان عالم .

 

وی ادامه داد : فاطمه زهرا س الگوی کامل ولایت مداری است .

نوش آبادی گفت : وقتی می گوییم فاطمه زهرا س برای جامعه الگو است یعنی سبک زندگی اسلامی او نیز باید الگو باشد اما متأسفانه امروزه جامعه ی ما از سبک زندگی اسلامی فاصله گرفته اند .

این نماینده مجلس با اشاره به حوادث اخیر گفت : اغلب کسانی که آشوب می کنند انسان‌های غافل و فریب خورده هستند و طبق دستور رهبر معظم انقلاب نیروهای امنیتی خلع صلاح شدند تا کمترین آسیبی را ببینند .

آقای نوش آبادی گفت: امروزه ما در جنگ رسانه ای بازنده هستیم ، آموزش و پرورش ، حوزه های علمیه، دانشگاه ها و .. یک روش مناسب برای فرهنگ به جامعه ارائه نکرده اند و با یکدیگر هم افزایی نداشتند .

وی ادامه داد : ولی طبق فرموده رهبر انقلاب دشمن برنامه‌ریزی اش ، طرح هایش از ما قوی‌تر و دقیق تر است .

حسین نوش آبادی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در مورد جنگ فرهنگی ، تهاجم فرهنگی، ناتوی فرهنگی و قتل عام عام فرهنگی گفت : جنگ امروز ، جنگ شناختی است و ذهن و باور و جهان‌بینی فرزندان ما توسط دشمنان ربوده شده است .

نوش آبادی گفت: دشمن ما با ارائه اطلاعات غلط به جوانان و ایجاد شبهه و بیان روایات غلط و آمیخته به حقیقت به ذهن جوانان ما آسیب زده است و ذائقه جوان ما تغییر کرده است. و ما تا ندانیم از کدام ناحیه آسیب خورده ایم ، کار ما درست نمی شود .


این نماینده مجلس ضمن بیان اهمیت جهاد تبیین اظهار داشت: باید با مردم صادقانه مشکلات را در میان بگذاریم تا مردم و دولت با هم همراه شوند و مردم بدانند که مثلا مشکل اصلی ما در جنگ اقتصادی چیست .

وی ادامه داد : باید جامعه را نوسازی کنیم و امید رادر جامعه زنده کنیم .

نوش آبادی گفت: رهبر معظم انقلاب خط دشمن را به خوبی می شناسد و همواره در سخنرانی هایشان به تبیین این موضوع پرداخته اند به همین دلیل در سال های اخير ، دشمن تلاش کرده تا درباره ایشان شبهاتی را به جامعه تزریق کند مثلا بارها گفتند ایشان بدل دارد ، یا از کشور گریخته اند با فرزندانشان چه کارهایی انجام می دهند . همه ی این صحبت ها فقط برای این است که ذهن مردم را تخریب کنند و متأسفانه بعضی از مردم این خبرهای دروغ را باور می کنند .

نوش آبادی در پایان گفت: مهمترین کاری که امروزه باید انجام دهیم احیای امر به معروف و نهی از منکر است تا روح دین در جامعه جان تازه بگیرد .

   جمعه 18 آذر 1401نظر دهید »

➖سرکار خانم صدیقه جمیله الفرقان بانوی مسلمان شده ی آمریکایی و مادر شهید که از ۱۴ سالگی مسلمان شده و به ایران آمده تا جهاد تبیین کند در جلسه ی درس اخلاق که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه کوثر ورامین برگزار شد گفت : من در کشور شیطان بزرگ آمریکا و در یک خانواده متدین مسیحی به دنیا آمدم و خانواده ام مرا به مدرسه کاتولیک مسیحی فرستادند ولی مطالب دین مسیحی به دل من ننشست و من ۱۴ سالگی با کمک برادرم مسلمان شدم .

 

➖وی ادامه داد : برادر من به خاطر فعالیت های که برای اسلام داشت چند بار به زندان افتاد و خانواده ام مجبور شدند با پرداخت هزینه های فراوان به دولت آمریکا او را آزاد کنند و من به پدرم می‌گفتم شاید مسلمانی و مسلمانان آدم های بدی هستند که دولت آنها را زندانی می کند و برادرم هم به زندان می رود .

➖این بانوی مسلمان آمریکایی گفت : پدر من اسلام را برایم اینگونه تعریف کرد که برعکس آنچه که ما فکر می کنیم اسلام دین حق و آزاد است و دولت اسلامی برای هر آن کس که زیر پرچم اسلام زندگی می کند حقی را قائل است اما متاسفانه دولت ما یا همان دولت آمریکا حق مسلمان ها را ضایع می کند و این زندانی شدن مسلمان ها به خاطره این است که دولت مانع از رشد اسلام شود و برادر شما یک انسان پاک و بی گناه است .

➖بانو صدیقه الفرقان گفت : من به پدرم گفتم وقتی دولت ما این‌قدر ظلم می‌کند پس ما باید این دولت را عوض کنیم ، پدرم هم قبول کرد اما گفت ما جرات تغییر دولت را نداریم شما دعا کن تا خدا برای ما یک رهبر خوب بفرستد تا به ما جرات دهد و ما بتوانیم دولت آمریکا را تغییر دهیم.

➖سرکار خانم الفرقان گفت : وقتی وارد دانشگاه شدم از رفتار دانشجویان مسلمان بسیار لذت می برد و در نظرم آنها انسان های تمیز می آمدند و به همین دلیل به مطالعه دین اسلام و دین مسیحیت و شاخه های مختلف دین مسیحیت و یهودی پرداختم . و بعد از ان با یک فرد ایرانی ازدواج کردم و تقریبا ۵ سال قبل از انقلاب امام خمینی در یک زمستان به ایران آمدم .

وی ادامه داد : من در آن زمستان دیدم که مردم در حال جمع آوری برف هستند برایم سؤال پیش آمد که چرا برف جمع می کنند . اطرافیان به من گفتند چون این افراد در خانه آب ندارند و من تعجب کرده بودم ، مگر میشود در شهر تهران ، پایتخت ایران ، مردم آب لوله کشی نداشته باشند ؟ و آنجا دیدم که مردم چگونه در زیر ظلم حکومت زندگی سختی دارند .

➖سرکار خانم صدیق با اشاره به حرف های امروز بعضی از جوانان در مورد آزادی در آمریکا گفت : من با چشم خودم دیدم که مردم قبل از انقلاب چگونه در سختی و فقر زندگی می کردند ولی امروزه در کشور ایران رفاه و آسایش وجود دارد . اما بعضی جوانان مدام می‌گویند “برویم آمریکا چون در آنجا آزادی وجود دارد.” آنها نمی دانند که در آمریکا هیچ آزادی وجود ندارد مگر آزادی فساد و بی بند و باری .

➖سرکار خانم الفرقان با اشاره به صحبت امام خمینی رحمة الله در مورد اینکه آمریکا شیطان بزرگ است گفت : واقعاً بدانید که امام خمینی( ره ) درست گفت آمریکا شیطان بزرگ است . وقتی برادر من به خاطر مسلمانی در زندان بود در روزهای عادی به آنها غذای سبزیجات می دادند اما در ماه مبارک رمضان غذاهای خورشتی با گوشت خوک برای آنها تهیه می‌کردند تا مسلمانان نجاست خواری کنند.

➖این بانوی مسلمان شده آمریکایی گفت : من معجزه امام حسین علیه السلام در کشور خودم دیده ام در آنجا که پدر و مادر مسیحی به خاطر فرزند دار شدن در کلیسا بانوی سفید پوشی را دیدند و آن بانو به آنها لباس حضرت علی اصغر علیه السلام را داده بود و گفته بود من برای شما دعا می کنم به شرطی که لباس فرزند من که تشنه کشته شده را بر تن فرزندتان کنید.

➖وی ادامه داد : و انها صاحب فرزند شدند در حالی که نمی دانستند آن بانو کیست و من وقتی آنها را کلینیک دیدم به آنها گفتیم که آن بانو کیست و ماجرای اهل بیت پیامبر صلی الله را برایشان تعریف کردم و آنها مسلمان و شیعه شدند .

➖الفرقان گفت : داستان های بسیار زیادی از شیعه شدن مردم در آمریکا به واسطه حب امام حسین علیه السلام و معجزه امام حسین علیه السلام وجود دارد که می‌توانم آنها را برای شما تعریف کنم.

➖خانم صدیقه الفرقان با اشاره به بیماری که دچار شده بود گفت: من سال های قبل به بیماری سرطان مبتلا شدم و به واسطه اهل بیت علیه السلام شفا پیدا کردم و بعد از آن امام مهدی علیه السلام را در خواب دیدم که به من فرمودند ما تو را شفا دادیم و توهم صلواتی را که به دو زبان عربی ( به حرمت قرآن و انگلیسی به خاطر بین المللی بودن آن) به تو آموزش داده ایم و برای ظهور من بگو و بین دیگران پخش کن .

➖بانو صدیقه الفرقان در پایان گفت : دولت آمریکا از امام مهدی عجل الله بسیار می‌ترسند و هر کتابی راجع به امام مهدی عجل الله باشد جمع آوری می کنند .

 

   یکشنبه 22 آبان 1401نظر دهید »

جناب آقای طزری تحلیل گر سیاسی در نشست سیاسی که با موضوع تبیین مسائل روز و در سالن اجتماعات مدرسه علمیه کوثر ورامین برگزار شد با اشاره به حوادث اخیر گفت : اگر می‌خواهید به تحلیل درستی از حوادث روز به ویژه مسائل سیاسی برسید حتماً صحبت ها و تحلیل های مقام معظم رهبری در مورد آن موضوع را پیگیری نمایید و اگر توجه کنیم به فرمایشات حضرت آقا بسیاری از سوالات ذهن ما حل خواهد شد.

 

 

طزری با اشاره به سخنرانی یازدهم مهرماه مقام معظم رهبری گفت : حضرت آقا فرمودند یکی از کارهایی که دشمن همواره در پی آن بوده بر هم زدن امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

آقای طزری گفت: یکی از راه های برهم زدن امنیت درگیر کردن ایران در جنگ با کشورهای همسایه بود و از آنجا که دشمن نتوانست در این زمینه به موفقیت دست یابد تلاش کرد تا از راه‌های دیگر امنیت را بر هم بزند .

طزری گفت : هر زمان که دولت جمهوری اسلامی و محور مقاومت موفقیت‌هایی را کسب میکند دشمن در صدد از بین بردن اثرات آن موفقیت بر می آید .

طزری با اشاره به سیاه نمایی های دشمن در موضوعات مختلف کشور بیان داشت : دشمن ایران در پی آن است که با بالا بردن سطح طوقعات مردم از نظام جمهوری اسلامی و سیاه نمایی در زمینه های مختلف مردم را نسبت به نطام جمهوری اسلامی دلسرد کند .

وی ادامه داد : غربی ها به تازگی اعتراف کردند که تا به حال در اغتشاشات و فتنه های مختلف توانستند دو بعد از نظام جمهوری اسلامی را زیر سوال ببرند یکی بعد مردم سالاری نظام و دیگری کارآمدی نظام بوده است .

طزری گفت: وقتی رهبر معظم انقلاب می فرماید امنیت درون زا حضور گسترده مردم در صحنه به خودی خود ایجاد امنیت می کند.

طزری افزود : طبق سخنان مقام معظم رهبری انگیزه دشمن از ایجاد اغتشاش پیشرفت نظام جمهوری اسلامی است . دشمن با برنامه ریزی های دقیق و با فراخوان هایی که به دانشجویان می دهد سعی دارد تا علم و پیشرفت را در کشور ما تعطیل کند .

طزری گفت : دشمن با ایران قوی و ایران مستقل مخالف است و تمام تلاشش را می کند تا قدرت و استقلال ایران را برهم زند اما طبق فرموده مقام معظم رهبری نخواهد توانست .

این تحلیلگر سیاسی با اشاره به کشف های حجاب های اخیر عده ای از بانوان بیان داشت : دشمنان ما اعتراف کردند که ما به یکی از ابعاد نظام که تاکنون نتوانسته ایم در آن موفقیت کسب کنیم بعد ارزشی و دین مداری نظام بوده است .

وی ادامه داد : به همین دلیل برنامه ریزی کردند تا حجاب و ارزش های دینی در جامعه را کم رنگ کنند.

طزری با اشاره به عملیات موفقیت آمیز ربیع که در آن سپاه منطقه اربیل عراق را مورد هدف موشکی قرار داد گفت : اینکه امروز می بینیم اغتشاشات به شکل چشمگیری فروکش کرده است به خاطر موفقیت آمیز بودن آن عملیات بوده است و همچنین آن نقطه راس فتنه و شروع فتنه بود .

این تحلیلگر سیاسی در پایان گفت : کسانی که به عنوان اغشاشگر دستگیر شدند چند شاخصه ی مشترک داشتند ، یا فرزند طلاق بودند ، یا تک فرزند بودند ، یا بنیان ضعیف خانوادگی داشته و پدر و مادر طلاق عاطفی داشتند ، یا اعتیاد به بازی‌های خشن رایانه ای داشتند و یا معتاد و مسخ شده دنیای فضای مجازی بودند .

   سه شنبه 17 آبان 1401نظر دهید »

چهار نکتۀ تحلیلیِ رهبر انقلاب دربارۀ اغتشاشات

۱- اغتشاشات، «تحریک‌شده» و «بیرونی» است، نه «خودجوش» و «درونی».
«امروز دخالت دشمنان در اغتشاشات خیابانی، مورد تأیید همه است؛ یعنی این تحریکات، خودجوش و درونی نیست. البتّه ممکن است از یک زمینه‌هایی استفاده کرده باشند، لکن تحریکات تبلیغاتی و اثرگذاری فکری و ایجاد هیجان، تشویق، راه نشان‌دادن، کارهایی است که واضح است دارد انجام می‌گیرد. برنامه‌ریزی می‌کنند که اوّل مهر، ایران را مشغول به اغتشاش کنیم. هر کدام از آقایان در این زمینه نظری می‌دهند، باید به این توجّه داشته باشند.»(در دیدار اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، ۱۴۰۱/۷/۲۰).

۲- اغتشاشات، حاصل «انفعال دشمن در برابر حرکت‌های دینیِ مردم» است، نه «دین‌گریزی مردم».
«کاری که حالا دشمن دارد در این زمینه انجام می‌دهد، یک کار انفعالی و واکنشی و عکس‌العملی است؛ ملّت ایران در فاصلۀ کوتاه، چند حرکت بزرگ انجام داده، که این حرکت‌های بزرگ، نقطۀ مقابل سیاست‌های استکبار جهانی است. برای اینکه بتوانند خلأهایی را که برای آنها به وجود آمده پر کنند، این کارها را برنامه‌ریزی کردند. آن چند حرکتی که گفتیم ملّت ایران انجام دادند، اوّلی‌اش، آن حرکت عظیم مردم به‌خصوص جوان‌ها بود در قضیّۀ کرونا؛ دفن جنازه‌ها، تولید واکسن، تولید ماسک، تأمین انواع و اقسام نیازها، و بعد کمک مؤمنانه به مردمی که نیازمند شده بودند. پدیدۀ بی‌نظیرِ سرود حماسی سلام فرمانده هم بود که از مرزها فراتر رفت. آخری‌اش اربعین بود. اینها دو چیز را نشان ‌داد: یکی اینکه ملّت ایران، بانشاط و زنده و سرحال است، دوّم اینکه ملّت ایران، متدیّن و به ارزش‌های دینی پایبند است.»(همان).

۳- اغتشاشات، «مسألۀ روزمرّه» است، نه «مسألۀ اساسی».
«توصیۀ به مدیران کشور این است که مراقب باشید حواستان با این چیزها پرت نشود، و از کارهای اصلی نمانید. یکی از این اهداف دشمن همین است که حواس مسئولین را مشغول کنند به این چیزهای روزمرّه.»(همان).

۴- اغتشاشات، هم «مواجهۀ فرهنگی» می‌خواهد و هم «مواجهۀ قضایی و امنیّتی».
«حکم اینهایی که می‌آیند در خیابان، یک جور نیست؛ ‌بعضی‌ها یا عامل دشمنند یا اگر عامل دشمن هم نیستند، هم‌جهتِ با دشمنند و با همان اهداف می‌آیند به خیابان؛ بعضی‌ها هم هیجان‌زده‌اند. این دستۀ دوّم را با کار فرهنگی باید درست کرد. دستۀ اوّل را نه، مسئولین قضائی و امنیّتی موظّفند کارهای‌شان را انجام بدهند. اینکه حالا کسی بگوید که فضا را امنیّتی نکنید، بله، ما هم موافقیم، تا آنجایی که ممکن است، فضای کشور نباید امنیّتی بشود؛ امّا کار فرهنگی در جای خودش، کار قضائی و امنیّتی هم در جای خودش.»(همان).

   یکشنبه 8 آبان 1401نظر دهید »

1 3 4 5 ...6 ...7 8 9 10 11 12 ... 38

جستجو
آمار وبلاگ ها
  • امروز: 261
  • دیروز: 398
  • 7 روز قبل: 4398
  • 1 ماه قبل: 36714
  • کل بازدیدها: 829517
رتبه وبلاگ
  • رتبه کشوری دیروز: 18
  • رتبه مدرسه دیروز: 1
  • رتبه کشوری 5 روز گذشته: 18
  • رتبه مدرسه 5 روز گذشته: 1
  • رتبه 90 روز گذشته: 16
  • رتبه مدرسه 90 روز گذشته: 1