« فعالیت های مدرسه علمیه کوثر ورامین در راهپیمایی 22 بهمن 96پذیرش مدرسه علمیه کوثر ورامین تا پایان بهمن ادامه دارد »

شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن معادلات دشمن را برهم می ریزد
مدیر مدرسه علمیه کوثر ورامین با بیان اینکه شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن معادلات دشمن را بر هم می ریزد، گفت: حضور در راهپیمایی از مصادیق بارز صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی است.

 

22  بهمن
 
طاهره شاکری مدیر مدرسه علمیه کوثر ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تاکید بر ضرورت حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: هر نظامی نیاز به پشتوانه دارد.

 

وی افزود: مردم به عنوان بزرگ‌ترین سرمایه کشور مهم‌ترین پشتوانه انقلاب اسلامی به شمار می‌روند، این پشتوانه مردمی نقش مهمی در اتحاد و انسجام جامعه اسلامی دارد.

 

شاکری وحدت و همبستگی را سدی در برابر توطئه دشمنان دانست و اظهار داشت: دشمن در مقابل اتحاد و یکپارچگی مردم نمی‌تواند کمترین خدشه‌ای به انقلاب وارد کند. امروز دشمنان با سرمایه‌ گذاری‌های هنگفت درصدد آسیب زدن به ریشه‌های انقلاب هستند بر همین اساس مدام قطعنامه‌ها و تحریم‌های جدیدی در مجامع بین المللی علیه کشور ایران صادر می‌کنند تا به این وسیله به انقلاب ضربه بزنند.

 

مدیر مدرسه علمیه کوثر ورامین ادامه داد: تا زمانی که انقلاب اسلامی از پشتوانه مردمی بهره‌مند باشد انقلاب از توطئه بدخواهان در امان خواهد ماند.

 

وی با تاکید بر اینکه حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان از همدلی و اتحاد مردم دارد، ابراز کرد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان از اتحاد و همدلی مردم دارد از این رو ضروری است مردم با حضورشان به دشمنان نظام اسلامی بفهمانند که همیشه و در هر لحظه پشتیبان نظام و ولایت هستند.

 

شاکری با اشاره به اینکه مردم انقلابی ایران در روز یوم الله 22 بهمن به همه دشمنان نشان خواهند داد که هرگز دست از نظام و انقلاب برنمی‌دارند، گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن یک تکلیف الهی و انسانی است که باعث می‌شود معادلات دشمن را برهم بپیچد.

 

مدیر مدرسه علمیه کوثر ورامین به حضور طلاب در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و بیان داشت: حفظ و صیانت از ارزشهای دینی مهمترین دغدغه طلاب و روحانیان است که حضور در این راهپیمایی از مصادیق بارز صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی به شمار می‌رود.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: جوانان باید قدر انقلاب را بدانند چرا که خون‌های زیادی پای نهال انقلاب ریخته شد تا انقلاب به درختی تنومند که امروز شاهد آن هستیم تبدیل شود از این رو پاسداری از خون شهدا وظیفه همگانی است؛ بنابراین ما نباید به خاطر عملکرد بد برخی مسؤولان از انقلاب دلسرد شویم چرا که القای ناکارآمدی انقلاب توطئه دشمن برای نابودی انقلاب است. ما باید در روز 22 بهمن با حضوری گسترده مشت محکمی به دهان یاوه‌گوی غرب و شرق بزنیم

 

http://www.rasanews.ir/detail/News/554529/81

   یکشنبه 22 بهمن 1396


فرم در حال بارگذاری ...

جستجو
آمار وبلاگ ها
  • امروز: 697
  • دیروز: 1174
  • 7 روز قبل: 5790
  • 1 ماه قبل: 46224
  • کل بازدیدها: 876360
رتبه وبلاگ
  • رتبه کشوری دیروز: 13
  • رتبه مدرسه دیروز: 1
  • رتبه کشوری 5 روز گذشته: 24
  • رتبه مدرسه 5 روز گذشته: 1
  • رتبه 90 روز گذشته: 17
  • رتبه مدرسه 90 روز گذشته: 1