« آیا طب اسلامی وجود دارد ؟نتانیاهو هدیه ای به دشمنان اسرائیل »

هر حرکت غلط در برجام با عکس‌العمل جمهوری‌اسلامی مواجه خواهد شد

رهبر انقلاب، صبح امروز در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی :

 

رهبر انقلاب

 

اگر کوتاه بیاییم، دشمن جلوتر خواهد آمد؛ برجام را ببینید؛ آمریکا هر روز یک جلوه‌ای از شرارت خود را نشان می‌دهد و حرف امام را که «آمریکا شیطان بزرگ است»، اثبات می‌کند.

ملت ایران به‌دلیل نیاز خود دنبال انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای بوده و هست. بر اساس برآورد کارشناسی و دقیق متخصصان، ایران تا چند سال دیگر حداقل احتیاج به ۲۰هزار مگاوات نیروی برق هسته‌ای دارد؛ غیر از آن مقدار انرژی که از دستگاه‌های غیر هسته‌ای به‌دست می‌آید.

 

رژیم آمریکا که از پیشرفت علمی این ملت و همه‌ی ملت‌ها نگران است، در مقابل این حرکت مشروع، تحریم‌های ظالمانه را تحمیل کرد.

 

مسئولین به این نتیجه رسیدند که مذاکره کنند و از بخشی از حق خود صرف‌نظر کنند تا تحریم‌ها برداشته شود.

اما امروز می‌بینیم علی‌رغم همه قرارها و تعهدها و بحث‌های فراوان در مذاکرات، برخورد آمریکا با این مذاکرات و نتیجه آن، کاملاً ظالمانه، قلدرمآبانه و زورگویانه است.

مسئولان باید به سردمداران فاسدِ رژیم ایالات متحده آمریکا اثبات کنند که به مردم خود متکی هستند و ملت ایران که ملتی مقتدر است، به برکت اسلام، زیر بار زور نمی‌رود و کُرنش نخواهد کرد.


ملت ایران بر مواضع شرافتمندانه و قدرتمندانه خود خواهد ایستاد و در مسائل مهمِ مربوط به منافع ملی، عقب‌نشینی در قاموس جمهوری اسلامی معنی ندارد و پیش خواهد رفت.

زورگویی هرجا جواب دهد، در جمهوری اسلامی جواب نخواهد داد و این نظام، راست‌قامت و مقتدر ایستاده است. مسئولین فاسد، دروغگو و ریاکار آمریکا خجالت نمی‌کشند؛ وقیحانه ملت ایران را به دروغ‌گویی متهم می‌کنند.

 

ملت ایران صادقانه حرکت و اقدام کرده و صادقانه نیز این مسیر را تا آخر خواهد پیمود. دروغگو شمایید! دروغگو سردمداران نظام سلطه‌اند؛ دروغگو آن کسانی هستند که خوشبختی هیچ ملتی را نمی‌خواهند ببینند.

 

هر حرکت غلط نظام سلطه در قضیه برجام، با عکس العمل جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد.

توصيه رهبر انقلاب بر پیگیری دستگاه‌ها و رسیدگی به حوادث تلخ جاده‌ای :


شما سازمانی هستید که همه‌ی فعالیت‌هایتان مقابل چشم مردم است؛ توانایی‌های شما آبروی نظام جمهوری اسلامی است، قدرت و رشادت شما مایه‌ی افتخار و سربلندی نظام است.

 

وقتی با یک جریان مفسده‌آمیزی مواجه می‌شوید، مردم به چشم، تلاشتان را می‌بینند. علاوه بر اینکه نیاز امنیت مردم را تأمین می‌کنید، برای جمهوری اسلامی هم آبرو تأمین می‌کنید.

 

باید نیروی انتظامیِ در تراز جمهوری اسلامی و نظام اسلامی داشته باشیم؛ با این هنوز فاصله وجود دارد. اقتدار همراه با محبت و صمیميت، پایبندی به قانون و جرئت لازم در اجرای قانون وظیفه نیروی انتظامی است.

 

نقاط حساس و ضعف را پیدا کنید و رفع کنید؛ فرضاً جاده‌ها؛ سهم نیروی انتظامی از امنیت جاده‌ها چه اندازه است؟ کاری کنیم که مردم عزیز، این بخش حادثه‌خیز را در زندگی خود نداشته باشند.

 


http://farsi.khamenei.ir/news-content?id=37676

   یکشنبه 26 شهریور 1396
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(1)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: حضرت مادر (س) [عضو] 
5 stars

احسنت

1396/06/28 @ 13:51


فرم در حال بارگذاری ...

جستجو
آمار وبلاگ ها
  • امروز: 832
  • دیروز: 584
  • 7 روز قبل: 6992
  • 1 ماه قبل: 45085
  • کل بازدیدها: 872676
رتبه وبلاگ
  • رتبه کشوری دیروز: 16
  • رتبه مدرسه دیروز: 1
  • رتبه کشوری 5 روز گذشته: 15
  • رتبه مدرسه 5 روز گذشته: 1
  • رتبه 90 روز گذشته: 17
  • رتبه مدرسه 90 روز گذشته: 1