« حسین کیست ؟راهبرد و نظام راهكارهاي فمنيسم در بعد اقتصادي زنان »

دیدار وزیر، مدیران و کارکنان وزارت اطلاعات با رهبر انقلاب

وزارت اطلاعات باید صد در صد انقلابی بماند و انقلابی عمل کند

 

رهبر انقلاب

 

 

یکی از محورهای مهم و اصلی جنگ اطلاعاتی جبهه وسیع دشمنان با نظام اسلامی، «نفوذ و تأثیرگذاری بر نظام محاسباتی مسئولان» و «تغییر باورهای مردم» است که در این جنگ، علاوه بر دفاع و بستن نفوذگاهها، باید تهاجم نیز انجام، و از هرگونه غفلت و ساده اندیشی جداً پرهیز شود.

 

مجموعه اطلاعاتی از ابتدا، سالم و خالص تشکیل شد و تاکنون نیز به همین صورت باقی مانده و امتحان های خوبی پس داده است. هرگونه جناح‌بازی در وزارت اطلاعات گناه است. در وزارت اطلاعات یک جناح وجود دارد و آن، جناحِ انقلاب است.

 

وزارت اطلاعات باید صد در صد انقلابی بماند و انقلابی عمل کند.

 

ما در میانه یک میدان بزرگ جنگ قرار داریم که یک طرف آن، نظام جمهوری اسلامی و طرف دیگر آن، جبهه وسیع و قدرتمندی از دشمنان است. دستگاههای اطلاعاتی جبهه مقابل که برغم همه امکانات خود، تا بحال نتوانسته اند هیچ غلط مهمی انجام دهند.

 

البته اگر در این جنگ دچار غفلت شویم مغلوب خواهیم شد و اگر دچار ساده اندیشی شویم ضربه خواهیم خورد. در این جنگ، شیوه ها و روش های مختلفی در دستور کار است، از «نفوذ و سرقت اطلاعات» و «تغییر محاسبات تصمیم گیران» و «تغییر باورهای مردم» تا «ایجاد نابسامانی مالی و اقتصادی» و «ایجاد آشفتگی های امنیتی». هنگامی که در مسائل اخیر بازار ارز دقت بیشتری می‌شود، رد پای بیگانه و دستگاههای اطلاعاتی آنها مشهود است.

 

باید در این جنگ و در مقابل برنامه های جبهه مقابل ایستاد و برای غلبه بر دشمن، علاوه بر دفاع باید برنامه تهاجم نیز داشت به گونه ای که زمین بازی بوسیله دستگاه اطلاعاتی ما تعیین شود.

 

یکی دیگر از راههای مقابله با تهاجم دشمن، جدی گرفتن موضوع نفوذ است. فردی که می خواهد در نظام جمهوری اسلامی، امانت‌دار کشور و مردم باشد باید صلاحیت داشته باشد لذا کوچک‌ترین تردید درباره صلاحیت افراد باید منعکس شود و دستگاهها نیز موظف به عمل براساس نظر وزارت اطلاعات هستند.

 

دستگاههای اطلاعاتی کشور همکاری، هم‌افزایی و رقابت حرفه ای داشته باشند. باید موضوع مبارزه با فساد بسیار جدی گرفته و با شریان‌های اصلی آن مقابله شود، زیرا فساد موجب انهزام و شکسته شدن روحی و روانی افراد و جامعه می شود.

 

فساد در بسیاری از موارد ناشی از روحیه زیاده‌طلبی و اشرافی‌گری و تجمل‌پرستی است. اینکه امام بزرگوار بارها بر حفظ زیّ طلبگی و داشتن زندگی ساده و معمولی مسئولان تأکید داشتند، به همین علت بود.

 

مسئولان در نظام اسلامی نمی‌توانند این تصور را داشته باشند که چون مسئولان در کشورهای دیگر از امکانات گوناگون برخوردارند، پس در نظام اسلامی نیز چنین مواردی مباح است. در جمهوری اسلامی ما با نام اسلام به‌دنبال حکومت پیامبر اسلام(ص) و امیرالمومنین(ع) هستیم، بنابراین باید با روحیه اشرافی گری و شهوترانی به شدت مقابله شود.

 

 

۹۷/۱/۲۹ http://farsi.khamenei.ir/news-content?id=39413

   چهارشنبه 29 فروردین 1397


فرم در حال بارگذاری ...

جستجو
آمار وبلاگ ها
  • امروز: 1269
  • دیروز: 1017
  • 7 روز قبل: 4504
  • 1 ماه قبل: 25548
  • کل بازدیدها: 842463
رتبه وبلاگ
  • رتبه کشوری دیروز: 21
  • رتبه مدرسه دیروز: 1
  • رتبه کشوری 5 روز گذشته: 25
  • رتبه مدرسه 5 روز گذشته: 1
  • رتبه 90 روز گذشته: 19
  • رتبه مدرسه 90 روز گذشته: 1