« بهترین اعمال در شب ها و روزهای ماه رمضان کدام است ؟حکم مراجعه به دندانپزشکی برای روزه دار »

حجت الاسلام و المسلمین سید کمیل موسوی استاد حوزه و مبلغ دینی در جلسه ای که در مدرسه علمیه کوثر ورامین برگزار شد با اشاره به برخی نکاتی که رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب بیان داشته اند گفت : ایران بعد از ۴۰ سال جهان را به دوقسمت تقسیم کرده اند یک طرف ایران و طرفدارها و طرف دیگر استعمار است .

 

وی ادامه داد : رهبر انقلاب علت پیروزی های ایران را در شعارهای جدی ، جهانی ، فطری و درخشان است که ایران به دنیا هدیه داده‌است .

 

موسوی گفت : شناخت صحیح گذشته برای ترسیم درست آینده و مطالعه تاریخ قبل از انقلاب راهکار بسیار درستی برای پیروزی بر دشمنان انقلاب اسلامی است.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان بررسی برکات انقلاب توسط رهبر انقلاب گفت : ثبات و امنیت و حفظ تمامیت ارضی یکی از بی بدیل ترین دستاورد انقلاب اسلامی است .

 

وی افزود : موتور پیشران کشور در عرصه علم و فناوری و ایجاد زیر ساخت های حیاتی که تا قبل از انقلاب وجود نداشته است و همین امر باعث پیشرفت و رشد پیشرفت جامعه اسلامی ایران شده است .

 

سید کمیل موسوی گفت :افزایش چشم گیر معنویت و اخلاق در فضای عمومی جامعه یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است .

 

سید کمیل موسوی با بیان نکاتی که رهبر انقلاب در مورد انقلاب ۴۰ ساله بیان داشتند گفت : اقتدار انقلاب اسلامی و تغییر چالش ها که تا قبل از انقلاب بزرگترین آروزی مردم بدست آوردن نان شبانه بود و بزرگترین آروزی روشنفکران برگزاری یک انتخابات بود ولی در حال حاضر گفته می شود آیا آمریکا می تواند به ما ضربه بزند .

 

وی ادامه داد : جمهوری اسلامی به حدی بزرگ است که سوریه ، عراق و., برای ما چالش نیست و ملتی که در ذهنشان خطور نمیکرد که بتوانند در معادلات جهانی نظر دهند به یک باره می تواند نقش بسزایی در معادلات جهانی دارد .

 

این استاد حوزه کفت : در بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب ۴۳ بار از جوانان یاد می کنند و همه پیشرفت ها را در گرو پیشرفت جوانان می دانند .

 

سید کمیل موسوی گفت : مبارزه با فساد باید مرحله ای و درون خانوادگی باشد یعنی در مبارزه با فساد ابتدا باید تذکر داده شود بعد به نهادهای مربوطه گزارش داده شود نه آن که با گذاشتن سند یک فساد در فضاهای مجازی از قوه قضاییه بخواهیم که با فساد مبارزه کند .

 

وی ادامه داد : انقلاب برای انقلاب یعنی اعتقاد داشتن به دفاع از انقلاب .

 

این مبلغ دینی گفت : ۴۰ سال از انقلاب می گذرد و در بسیاری از مسایل بیشترین پیشترفت ها را داریم اما بیشترین ناامیدی ها را نیز در بین مردم داریم .مثلا اگر پرسیده شود فاسدترین سیستم اداری جهان از آن کدام کشور است قطعا کمتر کسی می داند که رتبه اول فاسدترین سیستم را آمریکا و رتبه دوم را سویس داراست .

 

وی در پایان ادامه داد : فاسدترین سیستم اخلاقی جهان متعلق است به درصد حرامزادگی در کشور های مختلف با تعریفی که سیستم های آن کشور از ازدواج دارند و ایران با کمتر از یک درصد اصلا در رده بندی نیست و فاسد ترین سیستم پولشویی از آن سویس است اما متاسفانه توهم فساد در کشور ایران چندصد برابر فساد است و توهم فقر چند صد برابر فقر است و .. و این خود باعث ناامیدی مردم می شود .

 

سید کمیل موسوی در پایان گفت : سند ۲۰۳۰ ، ۱۷ سند است که در همه زمینه ها نظر داده است مثلا سند ۲۰۳۰ آموزش و پروش در ایران، با بودجه ایران ، با وجود پدر و مادرهای مخالف انگلیس و آمریکا هستند ، کنار مساجدی که شعار مرگ بر آمریکا می گویند بدون کوچکترین جنگی سرباز آمریکا و انگلیس تربیت کند و این سند را کسی اجرا می کند که تمام آروزهایش هضم شدن در تعاملات جهانی است .

   دوشنبه 16 اردیبهشت 1398


فرم در حال بارگذاری ...

جستجو
آمار وبلاگ ها
  • امروز: 93
  • دیروز: 798
  • 7 روز قبل: 6212
  • 1 ماه قبل: 29534
  • کل بازدیدها: 1065552
رتبه وبلاگ
  • رتبه کشوری دیروز: 11
  • رتبه مدرسه دیروز: 1
  • رتبه کشوری 5 روز گذشته: 15
  • رتبه مدرسه 5 روز گذشته: 1
  • رتبه 90 روز گذشته: 20
  • رتبه مدرسه 90 روز گذشته: 1
 
مداحی های محرم