« انسان مومن در غم های بزرگ نمی شکندوظیفه ی خانواده های مذهبی در بحث فرزند آوری ؟ »

کشف حجاب رضاخانی

 

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای ابراهیمی در نشست مجازی که از سوی مدرسه ی علمیه کوثر ورامین و با محوریت کشف حجاب رضاخانی و استعمار گری برگزار شد گفت : شروع دشمنی نظام استعماری با جمهوری اسلامی در فاز جنگ نظامی بود .

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به خسارت های فراوان جنگ ۸ ساله بیان داشت : در جنگ ۸ ساله دشمن خسارات فراوانی به کشور وارد آورد اما وقتی مقاومت و توانایی ایران را در جنگ سخت دید وارد مرحله جنگ نرم شد .

وی ادامه داد : در جنگ نرم دشمن با فشار در فضای دیپلماسی و اقتصادی
آثار و اتفاقاتی را در جامعه رقم زد که به یقین این آثار هیچ گاه در جنگ سخت به وجود نخواهد آمد .

استاد حوزه با اشاره به تبلیغات گسترده دشمن علیه نظام اسلامی اظهار داشت : دشمن دستاوردهای نظام اسلامی را ترور می کند .

ابراهیمی افزود : گاه ترور دشمن ، با دروغ خواندن دستاوردهای نظام است، گاه با تحریف و غلو خواندن دستاوردهای نظام است .

حجت الاسلام ابراهیمی گفت : کاری که رضاخان نتوانست در مبارزه با حجاب در جنگ سخت انجام دهد ، دشمن در جنگ نرم با استفاده‌ از شبکه های مجازی و ماهواره ها و تغییر سبک زندگی مردم به راحتی انجام داد .

وی ادامه داد : دشمن با استفاده از ابزار تبلیغ ، سبک زندگی را تغییر داد و بر همین اساس دفاع ما نیز باید وارد فاز جدیدی شود .

ابراهیمی با طرح این سوال که چرا دشمن در بحث حجاب زدایی سرمایه گذاری گسترده می کند گفت : ما ابتدا باید بدانیم آثار اخلاقی و معنوی حجاب در جامعه و پیشرفت جامعه به سمت هدف چیست تا بتوانیم هدف دشمن را شناسایی کنیم.

ابراهیمی افزود : باید بدانیم وقتی تمامی شبکه های معاند با تمام انرژی علیه روحانیت و حضور مردم در مساجد ياوه گویی می کنند یعنی می دانند این عبادات به غیر از یک ماجرای شخصی و عبادی نتایج سیاسی و اجتماعی نیز در جامعه دارد . حجاب نیز از این قبیل است .

ابراهیمی گفت : از همان ابتدا که رضاخان تصمیم گرفت حجاب را از سر ناموس شیعه بردارد می دانست که حجاب زن مسلمان تنها یک وظیفه ی شخصی و فردی نیست ، بلکه شعاری است برای جلوگیری از فحشا و دور ماندن از فساد و برای تنزیه نظام و جامعه ی شیعی است .

حجت الاسلام ابراهیمی گفت : حجاب زن ایرانی ، حتی در قبل از اسلام یک شعار بوده است ، نظام‌‌ عفاف و حجاب در ایران فقط مربوط به بعد از اسلام نیست .

استاد حوزه حجاب را حرکت ملی و مذهبی خواند و افزود : خواهران طلبه در بحث حجاب زن مسلمان وظیفه ی سنگینی دارند و باید این موضوع را در جامعه تبیین کنند که حجاب در جامعه ی ما یک حرکت ملی و تاریخی است نه مذهبی.

حجت الاسلام ابراهیمی گفت : وقتی دشمنان نظام ، موفقیت اندیشمندان ایرانی را در عرصه های مختلف تولید علم دیدند ، این اندیشمندان را به عنوان منابع انتشار و تولید علم ترور کردند .

ابراهیمی در پایان با اشاره به ترور شهید فخری زاده بیان داشت : شهید فخری زاده دانشمندی است که به مبانی انقلاب دل داده و پایبند این مبانی است و دانش او در پیشبرد اهداف بلند جمهوری اسلامی بوده است .

   پنجشنبه 18 دی 1399
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(0)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(1)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
3.0 stars
(3.0)
نظر از: خوشنود [عضو] 
خوشنود
3 stars

ممنون میشم به وبلاگ بنده سری بزنید.

1399/10/23 @ 20:21


فرم در حال بارگذاری ...

جستجو
آمار وبلاگ ها
  • امروز: 2258
  • دیروز: 1459
  • 7 روز قبل: 7962
  • 1 ماه قبل: 42526
  • کل بازدیدها: 883148
رتبه وبلاگ
  • رتبه کشوری دیروز: 16
  • رتبه مدرسه دیروز: 1
  • رتبه کشوری 5 روز گذشته: 27
  • رتبه مدرسه 5 روز گذشته: 1
  • رتبه 90 روز گذشته: 18
  • رتبه مدرسه 90 روز گذشته: 1