« توی بسیجی چقدر اسگلی؟!شناسایی شرایط موجود جامعه و رسیدن به وضعیت مطلوب »

تشت رسوایی

 

باز هم درود به غیرت و شرف نمایندگان ورزشی ! ورزشکارانی که در مرحله اوج تا رسیدند به نام آن لکه ننگین غاصب ، پشت کردند به هر چه نام، به هر چه امتیاز ، به هر چه شهرت. یعنی اگر در خانه ملت چهار تا نماینده ی ورزشی داشتیم این طور گل به خودی نمی زدیم.

اف به شرف و غیرت آنانکه از همین دیروز…نه…، چه می گویم از هماااان دیروز هسته ای نامشان نوشته شد در تاریخ ؛کنار نام همانان که “لابد” روزی وقتی در کتب تاریخ دبستان و دبیرستانشان قصه ترکمانچایشان را می خواندند ،رگ گردنی می شدند.

 

البته “شاید". اینکه می گویم “لابد” ، “شاید ” گزاف نیست برادر. شما نگاه کن اصلا به نظر می آید آن مردک، رشد دبستانی داشته باشد که حالا کتب تاریخی مدرسه اش را خوانده باشد؟

 

راستش دختر پنج ساله ی من هم دیگر نه آتاری بازی می کند نه حتی وقت و عمر خود را صرف بازی کامپیوتری.روی آورده به خواندن کتاب و شنیدن داستانهای حماسی.دیگر کم کم افتاده ام به صرافت اینکه برایش صحیفه امام را بخوانم.

 

رسمیت دادن به نظارت رژیم غاصب….؟؟؟؟حتی نام نجسش نجس می کند متنم را ، با احتیاط می نویسم .بعد جماعتی برداشته اند نظارت همین رژیم نجس را بر ریزترین امور ملت به رسمیت شناخته اند!

باز هم دم مردم خطه ی پانزده خرداد گرم و دم سیدشان گرمتر. یکی نبود به آقای سید حسین نقوی حسینی بگوید : عجب به توپ بستی مجلس را!

کاری کلنل لیاخوفی کردی ! هر چند این کجا و آن کجا؟

یکی نبود بگوید: مرد مومن !گلویت خشک شد ،نفس بگیر .

این جماعت اگر گوشی داشتند برای شنیدن و غیرتی داشتند برای آزاد مردی که جلوی فریادهای حسین بن علی(ع) هوچی گری در نمی آوردند و دلخوش به گندم…نه جو عه ملک ری نمی شدند.

راستی جناب! این جماعت متن ای تی اف !اف تی ای ف!ای تی اف تی! ولش کن ،شما اصلا نامش را بگذار موزه ی لوبر،را خوانده بودند؟

راستش را بگوئید!خوانده بودند؟!!

خدا کند نخوانده باشند.اینطوری باز امیدی به شرفشان می ماند و اگر روزی برگشتند و گفتند جو زده شده بودیم و دنبال آب و نان و جو قبولشان می کنیم.

جو؟!! چرا هر چه می نویسم خطا از آب در می آید؟ جو را که به قول مرحوم مدرس باید داد به الاغان طویله. این را دیگر خدائیش من نگفتم .

فردا قپونی نیایید سروقت من ، بروید سراغ مرحوم بزرگوار مدرس شهید .

 

هعی! باز جای شکرش باقی است نظام، شورای نگهبان “۹۲ و۹۶ ” دارد و مجمع تشخیص.آن دو عدد را دیگر به والله قسم ،به والله قسم به گزاف نوشتم.دو بار قسم خوردم ."آیا این کافی نیست؟”

الغرض ! سیاهی معاهده های ننگین تاریخ و خیانت های این چنینی که همیشه به زغال مانده و با اینکه دودش در چشم مردم رفته ولی بیدارشان کرده است.

FATFو CFT هم یکی از آنها.

مردم هم بروند خدا را شکر کنند که درب سوله های مواد احتکار شده باز شد و حباب دولت خواسته ی گرانی شکست.

بگذار برخی تشت رسوایی اشان اینگونه بیفتد .بگذار برخی بعد از افتادن تشت بیدار شوند. تشتِ رسواییِ دزدانِ امارت افتاد تو نگهدار خدایا مه تابان مرا

 

نوشته شده به قلم م.رمضانی.طلبه.

   سه شنبه 17 مهر 1397
نظر از: زكي زاده [عضو] 

تشت رسوایی …
بسیار تکان دهنده بود
قبول حق و خدا قوت
http://maedeh.kowsarblog.ir

1397/07/18 @ 09:25


فرم در حال بارگذاری ...

جستجو
آمار وبلاگ ها
  • امروز: 1680
  • دیروز: 2300
  • 7 روز قبل: 9088
  • 1 ماه قبل: 44403
  • کل بازدیدها: 885448
رتبه وبلاگ
  • رتبه کشوری دیروز: 6
  • رتبه مدرسه دیروز: 1
  • رتبه کشوری 5 روز گذشته: 21
  • رتبه مدرسه 5 روز گذشته: 1
  • رتبه 90 روز گذشته: 19
  • رتبه مدرسه 90 روز گذشته: 1