« ذکری برای رهایی از هوس هاچه شغل هایی مناسب فرزندانمان نیست ؟ »

خطبه‌های نماز عید فطر 

 


رهبر انقلاب، صبح امروز در خطبه‌های نماز عید فطر: مردم مؤمن ما ماه رمضان بسیار خوبی را گذراندند؛ پر از معنویت و تضرع و خشوع ، دست‌های خبیثی سعی کردند نوجوانان ما را به روزه‌خواری بکشانند لکن موفق نشدند و نخواهند شد.

مسئولان توجه کنند که دشمنان تا کجا و به چه چیزهایی فکر کردند.


راهپیمایی عظیم مردم در روز قدس از کارهای مهمی بود که در سرتاسر کشور انجام گرفت؛ در برخی از شهرهای ما در روز_قدس حرارت به طوری بود که به طور طبیعی انسان در آن دمای هوا حرکت نمی کند اما مردم آمدند و حقیقتا مجاهدت کردند ، حضور مردم در روز قدس معنایش این است که اگر بعضی دُوَل مسلمان نسبت به این مساله خیانت میکنند و برخی ملت ها از آن خبر ندارد، ملت ایران حاضر است در مقابل این مساله بایستد و آن را احیا کند.

 

 

امسال هم در حسینیه‌ها، مسجدها، خیابان‌ها، محله‌ها و کوچه‌ها، مردم سفره‌ی افطار پهن کردند؛ انسان انصافاً تحت تأثیر این همه معنویت و علاقه به خدمت به مردم قرار می‌گیرد و این مسئله نسبت به سال گذشته رایج‌تر بود.

این، در برابر افطاری دادن‌های مصرفانه و مترفانه است، آن افطاری‌هایی که بعضاً از سوی برخی دستگاه‌های نظام به کسانی که نیاز هم ندارند داده می‌شود ،  برخی پزشکان در ماه رمضان طبابت صلواتی می‌کردند، این به این معناست که ایثار و گذشت در بین همه‌ی طبقات مردم ادامه دارد ، ماه رمضان به این شکل موجب جلب رحمت الهی است.


رهبر انقلاب، در خطبه‌های نماز عید فطر: متأسفانه عید مردم در بعضی از کشورها عزا شد، در بغداد چند صد خانواده داغ عزیزانشان را به دست تروریست‌ها دیدند ، این نتیجه‌ی پرورش دادن تروریست به‌وسیله‌ی دستگاه‌های امنیتی آمریکا، صهیونیست و انگلیس است،  دخالت ابر قدرت‌ها باعث اتفاقات سوریه و یمن شد ، باز هم آفرین به مردم یمن که در روز قدس توانستند آن راهپیمایی عظیم را در هوای گرم با وجود آن بمباران‌ها به راه بیندازند.

 

با پدیده‌ی اشرافی‌گری و برداشت‌های نامشروع از بیت‌المال باید به شدت برخورد شود

 برداشت‌های غیرمنصفانه از بیت‌المال، نامشروع، گناه و خیانت به آرمان‌های انقلاب اسلامی است،  قطعاً در گذشته کوتاهی شده است ، البته دشمنان می‌خواهند این را مستمسکی برای دشمنی علیه مردم ایران به دست بگیرند ،  ما برای فقر مردم جلسه می‌گذاریم اما مستی حاصل از اشرافی‌گری را کأنه نمی‌شناسیم ،  با پدیده‌ی اشرافی‌گری و برداشت‌های نامشروع از بیت‌المال باید به شدت برخورد شود. اگر این مسئله پیگیری نشود اعتماد مردم به نظام سلب خواهد شد.

 


دیده شده در کانالhttp://farsi.khamenei.ir گزیده بیانات رهبر انقلاب ،

 

   چهارشنبه 16 تیر 1395
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(1)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: ناشناس [بازدید کننده]
ناشناس
5 stars

جانم فدای رهبر .
خیلی عالیه که شما مطالب رهبری رو میگذارید .

1395/04/17 @ 12:49
نظر از: مرادی [عضو] 

سلام

خدایا به ما توفیق ده تا از کسانی باشیم که حاصل دسترنج یکماه ی خود را در رمضان، از این به بعد هم حفظ کنیم.
(آمین)

عید سعید فطر مبارک
التماس دعا
اللهم عجل لولیک الفرج

1395/04/16 @ 15:07


فرم در حال بارگذاری ...

جستجو
آمار وبلاگ ها
  • امروز: 1773
  • دیروز: 2669
  • 7 روز قبل: 10195
  • 1 ماه قبل: 46671
  • کل بازدیدها: 888117
رتبه وبلاگ
  • رتبه کشوری دیروز: 23
  • رتبه مدرسه دیروز: 1
  • رتبه کشوری 5 روز گذشته: 23
  • رتبه مدرسه 5 روز گذشته: 1
  • رتبه 90 روز گذشته: 19
  • رتبه مدرسه 90 روز گذشته: 1