« نام هر شب محرم بنام کدام شهید کربلاست؟ شب اولمیوه ای پاییزی برای درمان چاقی و دیابت »

style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;">“>بسم رب الشهداء و الصدیقین

طنین 13 آبان پژواکی است که بعد از 34 سال از تمامی سفارت خانه‌های آمریکا در تمامی کشور‌های دنیا که هر کدام کاری جز جاسوسی و سرکشی و شنود حرف‌های آن کشور را ندارند به گوش می‌رسد.

13 آبان در تقویم تاریخ ایران شاهد 3 رخداد بزرگ و مهم می‌باشد:

1- سالروز تبعید رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در سال 1343 به ترکیه به جرم دفاع از شرافت و کرامت مردم ایران در مخالفت با لایحه ننگین و استعماری کاپتولاسیون و برده‌داری نوین جهان غرب به سرکردگی آمریکای جنایتکار.

2-سالروز شهادت دانش‌آموزان معترض به ظلم و فساد دربار شاهنشاهی و دخالت‌های آمریکا که در مقابل درب اصلی دانشگاه تهران در سال 57 به وحشیانه‌ترین شکل صورت گرفت.

3-سالروز تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام(ره) در سال 58.

این سه رخداد در یک جهت سوق می‌خورد، که آن استکبار ستیزی، استقلال طلبی و آزادی خواهی ملّت ولایتمدار ایران اسلامی است.

13 آبان امسال نه تنها برای ملّت ایران بلکه برای ملت‌هایی که خود را همراه و رفیق آمریکا می‌دانند رنگ و بویی دیگر دارد. جاسوسی‌ها و شنود‌های مکرر دستگاه‌های امنیتی آمریکا از مردم و سران کشور‌هایی که با آن‌ها منافع مشترکی دارد. تراژدی هولناکی است که مردم ایران آن را ورق نزده به گوشه‌ای‌ پرتاب کرد.13

همه باید خودشان متوجه شوند که آمریکا می‌خواهد بر دنیا حکومت کرده، کدخوایی کند. همه باید خودشان به درک و شعوری برسند که پذیرای هر حرف و حرکتی از جانب اوباش‌های جهان خوار نباشند.

همه مردم دنیا باید خودشان بفهمند و نگذارند آمریکا و اسرائیل حصاری از استعمار و استکبار را در بسته‌بندی‌های شکیل به آنها عرضه کند.

صدای خرد شدن اعتماد کردن به آمریکا از زیر پای همة جهانیان باید به گوش برسد تا آمریکا هر آنچه که از استعمار مرم دنیا بدست آمده خرج مداوای استخوان‌های خرد شده اعتماد دیگران کند.

شعار مرگ بر آمریکا، شعار مرگ بر استعمار و استکبار است و هیچ‌گاه از زبان‌های ما قطع نمی‌گردد. زیرا آن‌را فریضه عینی برای خود می‌دانیم. امسال نیز ما طلاب علوم دینی بیش از پیش هم‌گام و هم‌صدا با تمامی اقشار جامعه اعم از بسیجیان، فرهنگیان، دانشجویان و … با مشت‌هایی گره کرده و کوبنده‌تر از سال‌های قبل نفرت و انزجار خود را نسبت به تمامی استعمار‌گری‌ها و استبداد طلبی‌هایی که در جهان غرب وجود دارد اعلام داشته به سوی انجام فریضه واجب خود می‌شتابیم تا قدمی به سوی عزت و جلال انسانیت در سراسر گیتی برداریم.

والسلام علیکم و رحمة الله

حوزه علمیه خواهران کوثر ورامین

>

>

" UnhideWhenUsed="false"…" data-path="../../plugins/share_plugin/img/">

موضوعات: خواندنی ها
   یکشنبه 12 آبان 1392
نظر از: موسسه آموزش عالی حوزوی زینبیه [عضو] 

با سلام
ضمن عرض تسلیت بمناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین علیه السلام. از شما دوست عزیز دعوت می شود در طرح ختم قرآن گروهی به همین مناسبت شرکت نمایید.

زمان شروع تلاوت: عاشورای حسینی (ع)

زمان ختم: اربعین حسینی (ع)

روش ثبت: به وبلاگ موسسه آموزش عالی حوزوی زینبیه کرج مراجعه نموده و نام خویش و جزء مورد نظر را یادداشت می نمایید.

در انتخاب تعداد جزء ها محدودیتی وجود ندارد.

در پناه حق

1392/08/14 @ 04:06


فرم در حال بارگذاری ...

جستجو
آمار وبلاگ ها
  • امروز: 1040
  • دیروز: 2171
  • 7 روز قبل: 21042
  • 1 ماه قبل: 49548
  • کل بازدیدها: 909159
رتبه وبلاگ
  • رتبه کشوری دیروز: 12
  • رتبه مدرسه دیروز: 1
  • رتبه کشوری 5 روز گذشته: 20
  • رتبه مدرسه 5 روز گذشته: 1
  • رتبه 90 روز گذشته: 21
  • رتبه مدرسه 90 روز گذشته: 1