« علت دشمنی یهودیان با مسلمانانبهترین عمل در ماه رمضان چیست ؟ »

جناب آقای طزری کارشناس مسائل سیاسی روز در نشست سیاسی که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه کوثر ورامین برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت عید سعید فطر به تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از سرداران ایرانی در حادثه سوریه گفت : یک واقعیتی که باید به آن دقت داشته باشیم این است که ما درگیر جنگ ترکیبی هستیم و راه مقابله‌اش نیز جهاد ترکیبی است .

 

 

وی ادامه داد: جهاد تبیین یکی از مهم‌ترین و اثرگذارترین راه برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است.

آقای طزری رژیم صهیونیستی را متحمل دو شکست بزرگ در ماجرای غزه دانست و گفت: رژیم منحوس در داستان غزه متحمل دو شکست است یک شکست آن طوفان الاقصی می‌باشد که یک دستاورد بزرگ برای محور مقاومت بوده و شکست دوم حوادث در این شش ماه اخیر است که رژیم نتوانسته به اهداف خود دست پیدا کند.

وی افزود: آزادی اسرا ، از بین بردن حماس ، کوچاندن مردم از غزه به سمت مصر، متوقف کردن موشک باران و راکت باران از سمت شمال مقاومت همه این نکات مشکلات بزرگ سر راه رژیم منحوس است که نتوانسته بر آن‌ها غلبه کند.

این کارشناس مسائل سیاسی روز ضمن تاکید بر مقاومت مردم مظلوم غزه گفت: باید به مظلومیت مردم فلسطین دستاوردهای بزرگ محور مقاومت نیز اشاره شود و این دو نکته باید همواره کنار یکدیگر ذکر شود.

آقای طزری گفت: عملیات طوفان الاقصی تمامی برنامه‌های رژیم منحوس را به هم ریخت چرا که قرار بود رژیم صهیونیستی به عنوان قطب اقتصادی جهان تبدیل شود و یکی از این راه‌ها تبدیل شدن او به قطب اقتصادی جهان عادی سازی روابط کشورها با رژیم صهیونیستی بود که با عملیات طوفان الاقصی و انزجار جهانی از این رژیم تبدیل شدن او به قطب اقتصادی عقب رانده شد.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی در یک باتلاقی فرو رفته که راه نجاتی ندارد و ابعاد عملیات طوفان الاقصی این رژیم را به فروپاشی نزدیک کرده است .

جناب آقای طزری شهادت سرداران ایرانی در سوریه را اتفاق مبارکی برای این سرداران خواند و گفت : باید به این نکته توجه داشته باشیم که جنگ و دعوای ایران با رژیم صهیونیستی ، مبارزه ماهیتی است نه چیز دیگر.

این کارشناس مسائل سیاسی ایستادگی مردم یمن در مقابل آمریکا و اسرائیل را صدور انقلاب امام خمینی رحمة الله نامید و گفت: باید بدانیم که بخشی از انقلاب خمینی کبیر معنوی بود و مردم یمن و محور مقاومت و بقیه کشورها ایستادگی در برابر استکبار را از این انقلاب آموختند.

آقای طزری گفت : رژیم صهیونیستی به خوبی می‌داند که شرایط منطقه‌ای امروز به نفع او نیست و خودشان نیز معترفند که ۸۰ سالگی رژیم را نخواهند دید.

جناب آقای طزری با اشاره به حوادث تروریستی اخیر در کشور گفت: این روزها نباید ساده از کنار مسئله امنیتی کشور گذشت چرا که تجهیزاتی که تروریست‌ها به کار می‌برند همگی مربوط به کشورهای غربی بوده و از آنجایی که دشمن ما زخم خورده است تلاش دارد تا به هر شکلی به کشور ضربه بزند و یکی از این راه‌ها به کار بردن عاملان خود در کشور برای خرابکاری است .

آقای طزری گفت: پاسخ جمهوری اسلامی به جنایات اسرائیل بسیار روشن است اما ملاحظاتی را نیز در نظر گرفته است ولی باید بدانیم که از نظر نظامی مشکلی نداریم اما آنچه که مهم است تاب آوری اقتصادی مردم و حمایت آنها و توجیه افکار عمومی به زمان نیاز دارد.

جناب آقای طزری در پاسخ به این سوال که چرا رژیم صهیونیستی چنین جنایاتی را انجام داد گفت : قبل از این حمله به سفارت ۷۰ حمله از سوی حماس به سوی رژیم صهیونیستی انجام شد و این حملات برای رژیم بسیار سنگین بود به همین دلیل به بیمارستان شفا حمله کرد و بعد از آن برای اولین بار بعد از شش ماه دستگاه‌های حامی رژیم تسلیم شدند و برای اولین بار قطعنامه صادر شد و این بزرگترین برگ برنده محور مقاومت است.

وی ادامه داد : نکته بعدی سفر رهبران حماس به ایران و دیدار با رهبر معظم انقلاب نشان داد که آنچه تعیین کننده است ایران است.

آقای طزری پافشاری حماس در مواضع خود ، تظاهرات ضد نتانیاهو در تل آویو، اختلافات بین ارتش و دولت و حتی خود کابینه نتانیاهو همه را عوامل عصبانیت این رژیم دانست و بیان داشت : همه این عوامل باعث شده تا دولت نتانیاهو دست به هر کاری بزند.

آقای طزری گفت : آمریکا و رژیم صهیونیستی در یک موضوع اتفاق نظر دارند و آن این است که حماس باید از بین برود اما اختلاف نظر آنها بر سر این است که آمریکا معتقد است غزه را باید به تشکیلات خودگردان واگذار کرد اما صهیون‌ها معتقدند که باید فرد مورد نظر خود را بر سر کار بیاورند و کرانه باختری و غزه نباید دست تشکیلات باشد

   چهارشنبه 22 فروردین 1403


فرم در حال بارگذاری ...

جستجو
آمار وبلاگ ها
  • امروز: 25
  • دیروز:
  • 7 روز قبل: 15997
  • 1 ماه قبل: 51826
  • کل بازدیدها: 896910
رتبه وبلاگ