« شعر رهبر انقلاب برای عملیات وعده صادقپاسخ ایران به جنایات اسرائیل چگونه است ؟ »

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای رمضانی مبلغ دینی در نشست سیاسی که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه کوثر ورامین برگزار شد ضمن تبریک پیروزی رزمندگان اسلام در پاسخ به حمله اسرائیل به ساختمان سفارت ایران گفت : دشمنی یهود با اسلام و مسلمانان فراتر از آن چیزی است که ما فکر می‌کنیم چرا که یهود بیش از هر کسی می‌تواند به اسلام آسیب بزند و علت این توانستن آنها شناخت کافی است که یهود از اسلام و مسلمانان دارد.

 

وی ادامه داد : شناخت یهود از اسلام مانند شناخت پدر و مادر از فرزندش می‌باشد اما آیا ما نیز انند آنها که اسلام را می‌شناسند یهود را می‌شناسیم ؟ آیا ما کلاس یهود شناسی داریم؟ آیا ما برای فرزندانمان دشمنی یهود را تبیین می‌کنیم ؟

حجت الاسلام رمضانی با بیان ماجرای ورود پیامبر اکرم صلی الله به مدینه و بنا کردن مسجد قبا گفت: پیامبر صلوات الله در بدو ورود مسجد قبا را بنا کرد و مسجد شد پایگاهی برای انجام تمامی کارهای مسلمانان و تمام ضربه‌های نیز که یهودیت خورد از همین مساجد بود چرا که وقتی پیامبر وارد شدند متوجه شدند که تمامی نقاط حیاتی شهر به دست یهودیان است و یهودیان سلطه فراوانی بر روی مسلمانان دارند.

آقای رمضانی با بیان این نکته که یهودیان به دنبال حکمرانی بر جهانیان می‌باشند بیان داشت : هر جایی که ثروت وجود داشته باشد یهودیان تلاش دارند به آن ثروت دست یابند تا بتوانند بر جوامع بشریت حکمرانی کنند و در این بین هر آنچه که به نفع اسلام و مسلمین باشد یهودیان و صهیون‌ها برای نابودی اش برنامه می‌ریزند.

حجت الاسلام رمضانی ضمن بیان آیه ( وَلَقَدْ كَتَبْنَا فِي الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّكْرِ أَنَّ الْأَرْضَ يَرِثُهَا عِبَادِيَ الصَّالِحُونَ) اظهار داشت: حضرت موسی علیه السلام در پاسخ به یهودیانی که ادعا کرده بودند می‌خواهند بر جهانیان حکمرانی کنند فرموده بود که وارثان زمین صالحان هستند و پیامبر خاتم و ۱۲ فرزند ایشان را به عنوان صالحان و وارثان زمین معرفی کردند اما یهودیان اعتراض کردند و گفتند که ما نمی‌گذاریم و هر جای دنیا مسلمانان بخواهند قدرت بگیرند ما مانع خواهیم شد.

آقای رمضانی یکی از موانع ظهور حضرت حجت عجل الله را صهیون‌ها و یهودیان صهیون دانست و گفت: هرچه یهودیان صهیون تضعیف شوند به ظهور نزدیک‌تر خواهیم شد .

حجت الاسلام رمضانی گفت : صهیون‌ها معتقدند دشمن اصلی آنها آشوریان هستند به همین سبب برای آقایی و حکمرانی بر جهانیان نیاز به سلطه بر مسلمانان و ایرانیان دارند .

این مبلغ دینی با اشاره به پرتاب‌ موفق موشک‌های سربازان ایران اسلامی گفت : خبرگزاری‌های غربی خودشان معترف‌اند که ایران به امپراتوری خود بازگشته است یا در جاهای دیگر گفته‌اند ایران در حال احیای امپراتوری اسلامی است.

وی ادامه داد : حدود ۸۰ سال است که هیچ کشوری جرات نداشته به اسرائیل حمله کند و کشورهای غربی و عربی معتقدند اسرائیل دارای ثروت و قدرت است اما با شجاعت ایران در دفاع از خاک خود و پرتاب موشک‌ها و راکت‌ها به سوی سرزمین‌های اشغالی ، هیمنه و حیثیت صهیون‌ها از بین رفت و از این به بعد خواهیم دید که رویکرد جهان عرب نسبت به اسرائیل تغییر خواهد کرد .

حجت الاسلام رمضانی در پایان گفت: ایران در مسیر تمدن نوین گام برمی‌دارد و جهان را برای آمدن منجی بشریعت آماده می‌کند و امروزه خداوند به رهبر معظم انقلاب در بین مردم جهان عزت بخشیده و رهبر انقلاب نیز خود را سرباز امام زمان عجل الله می‌داند در نتیجه این پرچم به دست صالحان زمین خواهد رسید .

   سه شنبه 28 فروردین 1403


فرم در حال بارگذاری ...

جستجو
آمار وبلاگ ها
  • امروز: 942
  • دیروز: 4248
  • 7 روز قبل: 20245
  • 1 ماه قبل: 56074
  • کل بازدیدها: 901158
رتبه وبلاگ
  • رتبه کشوری دیروز: 15
  • رتبه مدرسه دیروز: 1
  • رتبه کشوری 5 روز گذشته: 24
  • رتبه مدرسه 5 روز گذشته: 1
  • رتبه 90 روز گذشته: 19
  • رتبه مدرسه 90 روز گذشته: 1