« راه ریشه کن کردن فقرفضای مجازی می تواند عرصه جهاد باشد »

 جلسه درس اخلاق _سیاسی 

 

جلسه درس اخلاق _ مدرسه علمیه کوثر ورامین

 

علی طزری معاونت سیاسی سپاه ورامین، امروز در مدرسه علمیه کوثر ورامین با بیان اینکه امروز دشمنان ادعا می‌کنند که گزینه‌ها روی میز است یک دروغ محض است، گفت: یکی از ترفندهای دشمن زبان تهدید است آنان با مطرح کردن جنگ درصدد سرگرم کردن و منحرف ساختن ذهن مردم هستند.


طرزی درباره جنگهای اقتصادی، تحریم و فرهنگی، گفت: نفوذ و جنگ فرهنگی از همه جنگهای مطرح شده بسی مهم‌تر و خطرناک‌تر است.


معاونت سیاسی سپاه ورامین با طرح این پرسش که آیا با روی کار آمدن ترامپ جنگی شکل خواهد گرفت یا نه، گفت: او هرگز نمی‌تواند به جنگ نظامی روی آورد به همین سبب اقدام به نفوذ فرهنگی می‎کند.


وی حضور گسترده مردم را در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضربه محکمی به دشمنان دانست و عنوان کرد: مردم با حضور خود به ندای رهبری لبیک گفتند، مردم در همه لحظات حساب رهبری را از مشکلات مسوولان جدا می‌دانند.


طرزی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی مهمترین راهکار در مقابل تحریم‌های ظالمانه دشمنان است، تصریح کرد: باید مسؤولان عملکرد خودشان را در زمینه اقتصاد مقاومتی در سال اقدام و عمل به مردم اعلام کنند.


معاونت سیاسی سپاه ورامین بیان داشت: حضرت آقا بارها مردم را به انقلابی بودن و انقلابی ماندن سفارش کرده است، ولایت مداری، حفظ روحیه جهادی، استکبارستیزی، فعالیت‌های جهادی و تخصصی از مهمترین شاخصه‌های انقلابی بودن به شمار می‌رود.


وی با تاکید بر اینکه در فضای مجازی بیش از تاثیر پذیری، تاثیر گذاری لازم است، گفت: دشمنان از طریق جنگ نرم درصدد برهم زدن اتحاد داخلی هستند، حفظ وحدت رمز موفقیت نیروی انقلابی است.


طرزی در پایان خاطر نشان کرد: نظام انقلاب اسلامی تابع شخص و یا فرد خاص نیست که با تزلزل اعتقادی یک فرد نظام آسیب ببیند رهبری خط قرمز ملت به شمار می‌رود و وحدت در گرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب است نه جلوتر و نه عقب‌تر.

 

 

   شنبه 30 بهمن 1395


فرم در حال بارگذاری ...