« انفاق از خزانهکجایید آقا ؟ »

کارشناس مسایل مذهبی:دولت یازدهم خود را موظف به کارجهادی نمی‌داند

 

کارشناس مسایل مذهبی گفت: اختلاس و دست درازی به بیت‌المال نشان می‌دهد که دولت یازدهم ابدا خود را موظف به کار جهادی نمی‌داند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مدرسه علمیه کوثر ورامین : حجت الاسلام سید کمیل موسوی، مبلغ و کارشناس مذهبی، امروز در مدرسه علمیه کوثر ورامین درباره انتخابات پیش رو، گفت: سیاست بدون اسلام سیاستی کثیف است.


وی افزود: ائمه اطهار(ع) در مواجهه با مکر دشمن سیاست‌مدارنی قهار بودند که با طرح و برنامه ریزیهای دقیق نیرنگ آنان را خنثی می‌کردند بنابراین سیاست ورزی یک امر حسنه و پسندیده است اگر در راستای اسلام باشد.


حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه در انتخابات ۹۶ ما با چهار جریان روبرو هستیم، ابراز کرد: نخستین گروه جریان خاکستری هستند رای دادن و ندادن این گروه تا آخرین لحظه نیز بر هیچ فرد و جریانی معلوم نیست چرا که این جریان نگاهشان به رای دهنگان است تا نامزد مورد نظر خود را انتخاب کنند بر همین اساس بهترین گروه برای موج سواری سیاسیون همین طیف است.


کارشناس مسایل مذهبی درباره جریان دیگر که جبهه مردمی نیروی انقلابی است، گفت: جبهه اصولگرا با همه گروه‌ها و طیف‌هایی که دارد سال جاری با یکدیگر متحد و منسجم شدند و گروهی ایجاد کردند به عنوان جمنا، که در بین خود چند کاندید را برای ریاست جمهوری انتخاب کردند که تایید صلاحیت دو نفر از آنان توسط شورای نگهبان محرز شد.


وی با اشاره به جبهه اصلاحات، گفت: امروز برخی اعتدال را جدای از اصلاحات فرض می‌کنند در حالی که هر دوی آنها یکی است دولتی که به اسم اعتدال و به جای اصلاحات روی کار آمده روشش این بود که اسلام ترکیه‌ای و مالزیایی را به جای اسلام انقلابی در جامعه جایگزین کند زیرا اسلام ترکیه‌ای و یا همان اسلام آمریکایی اسلام را تنها در حوزه فردی مهم می‌داند و حق دخالت در امور سیاسی را به اسلام نمی‌دهد.


حجت الاسلام موسوی ادامه داد: در اسلام آمریکایی ستیز با آمریکا و کمک به محرومان و مظلومان جهان معنا ندارد بنابراین برای اینکه مردم از حمایت حزب الله لبنان، سوریه، عراق و غیره دست بردارد اقدام به سرگرم کردن آنان به امور داخلی که اقتصاد و معیشت است، کرد.


کارشناس مسایل دینی اضافه کرد: اینکه عده‌ای بیایند و بگویند که دولت کنونی با مشکلاتی که در اقتصاد ایجاد کرده به ضررش است که وارد انتخابات شده این سخن اشتباه است بلکه آنان برنامه مدونی دارند که یکی از آن برنامه‌ها تکذیب عملکرد و وعده‌های محقق نشده است.


وی افزود: آنان پس از تکذیب به دوقطبی ساختن جامعه همت می‌کنند و با بد جلوه دادن رقبا این گونه می‌گویند که ای مردم آیا حاضرید سایه جنگ برسر شما برگردد پس اگر نمی‌خواهید به ما رای دهید و در مرحله دیگر به کاندیدای پوششی همت می‌گمارند چرا که دولت می‌داند قادر به دفاع از عملکرد خود نیست.


حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه دولت یازدهم ابدا خود را موظف به کار جهادی نمی‌داند، عنوان کرد: اختلاس و دست درازی به بیت المال آن هم توسط وزرا جایی دیگر برای کار جهادی باقی نمی‌گذارد.

   پنجشنبه 14 اردیبهشت 1396


فرم در حال بارگذاری ...

جستجو
آمار وبلاگ ها
  • امروز: 2204
  • دیروز: 2300
  • 7 روز قبل: 9088
  • 1 ماه قبل: 44403
  • کل بازدیدها: 885448
رتبه وبلاگ
  • رتبه کشوری دیروز: 6
  • رتبه مدرسه دیروز: 1
  • رتبه کشوری 5 روز گذشته: 21
  • رتبه مدرسه 5 روز گذشته: 1
  • رتبه 90 روز گذشته: 19
  • رتبه مدرسه 90 روز گذشته: 1