« آسیب جدی حوزه های علمیهچرا رهبر معظم انقلاب برجام را آتش نزدند؟! »

فلسطین مظلوم 

 

شهدای غزه

 

 

هم‌زمان با افتتاح سفارت آمریکا در اسرائیل در شهر بیت‌المقدس، تظاهرات ده‌ها هزار فلسطینی در مرز غزه به خشونت کشیده شده و به گفته مقام‌های فلسطینی تا کنون ۵۲ فلسطینی شهید و ۲۲۰۰نفر دیگر زخمی شده‌اند.  نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در واکنش به درگیری‌های امروز غزه گفته است هر کشوری حق دفاع از مرزهای خود را دارد و اقدام اسرائیل را “دفاع از خود” توصیف کرده است.

 

امروز مرگبارترین روز غزه از زمان جنگ سال ۲۰۱۴ بود. شمار شهدای فلسطینی از آغاز اعتراضات مرز غزه در حدود یک ماه و نیم پیش تا امروز به حدود ۱۰۰ نفر رسیده است. تصاویری که از این تظاهرات منتشر شده نشان‌دهنده استفاده گسترده از گاز اشک‌آور علیه فلسطینیان است.

 

غزه

 

 

مرز باریکه غزه و اسرائیل منطقه‌ای تحت تدابیر سخت امنیتی است و واکنش ارتش اسرائیل به ناآرامی‌ها در این منطقه تندتر از مناطق دیگر است. در بیت‌المقدس سفارت‌خانه جدید آمریکا با حضور ایوانکا ترامپ و جرد کوشنر، دختر و داماد ترامپ و مقام‌های ارشد اسرائیلی افتتاح شده است.

 

 ترامپ، که دستور جنجالی انتقال سفارت از تل‌آویو به بیت‌المقدس را صادر کرده بود، در توییتی امروز را “روزی بزرگ برای اسرائیل” خوانده است. قرار است یک سفارت کوچک موقتا در داخل ساختمان کنسولگری آمریکا در بیت‌المقدس افتتاح شود و بعدا کل سفارت به محلی بزرگتر در این شهر منتقل شود.

 

انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس که به معنی به رسمیت شناختن این شهر به عنوان پایتخت اسرائیل و نادیده گرفتن حق فلسطینیان برای برپایی پایتخت دولت آینده خود در این شهر و حاکمیت بر شرق آن است، خشم مسلمانان جهان را برانگیخته است.

 

کشتار غزه

 

روز نکبت

اینجا غزه روز نکبت 69 امین سالگرد تاسیس رژیم نکبت بار اسرائیل روز نکبتار اشغال قدس، سرزمین انبیاء، زیر چکمه های شیطان اکبر و شیطان مطلق!

تظاهرات مسالمت آمیز میلیونها فلسطینی، تنها بخاطر یک شعار «حق بازگشت» توسط وحشی ترین قوم زمین، صهیونیسم، به خاک و خون کشیده شده است..

تا این لحظه (عصر روز نکبت) بیش از 40 شهید و بیش از دوهزار زخمی اما بهوش باشید.. نیمی از ارتش تروریست اسرائیل، پشت تیربار و توپخانه و بخشی دیگر پشت مونیتورهای شیطانی.. تا این جمله های آشنا و زهرآگین را به ساده لوحان ایرانی و غیرایرانی بقبوبانند که: چرا کاسه داغتر از آش میشوید؟!

 

فلسطینی ها خودشان با اسرائیلی ها سازش کرده اند و توپ بازی میکنند! تا بگویند اینها خودشان زمین هایشان را فروخته اند..

 

به جان بن گورین قسم! ما جنایت نکردیم! تا بگویند اسرائیل، دوست شماست و دنبال آزادی و دموکراسی و همه کلمات خوشگل!

تا بگویند دعوای ما فقط با فلسطینی است!

کاری به کار شما نداریم!

و پنهان کنند که گلدامایر گفت: اصلا مگر فلسطینی ای وجود دارد؟!

هر جا مسلمانی هست، باید کشته شود! و پنهان کنند: اسرائیل!

یعنی فقط یهودی حق حیات دارد! تنها حکومت بر مبنای نژاد و نژادپرستی!

و پنهان کنند 70 سال نسل کشی فلسطینی مسلمان و مسیحی را. و پنهان کنند 70 سال مقاومت مظلومانه؛ معادله قلوه سنگ در برابر تانک! معادله بادبادک در برابر گنبد آهنین! و پنهان کنند چرا دانشمندان هسته ای ایران را اسرائیل میکُشد؟! چرا سلاح کشتار مسلمانان میانمار و سوریه و نیجریه و یمن و هر جا جنگی هست، را اسرائیل میدهد؟!

و پنهان کنند که اسرائیل یعنی کشتار هر غیریهودی.. اسرائیل یعنی آدمکشی ایدئولوژیک! اسرائیل یعنی شیطان مطلق!

 

محمد عبدالهی


موضوعات: خواندنی ها, سیاسی
   دوشنبه 24 اردیبهشت 1397


فرم در حال بارگذاری ...

جستجو
آمار وبلاگ ها
  • امروز: 1074
  • دیروز: 2300
  • 7 روز قبل: 9088
  • 1 ماه قبل: 44403
  • کل بازدیدها: 885448
رتبه وبلاگ
  • رتبه کشوری دیروز: 6
  • رتبه مدرسه دیروز: 1
  • رتبه کشوری 5 روز گذشته: 21
  • رتبه مدرسه 5 روز گذشته: 1
  • رتبه 90 روز گذشته: 19
  • رتبه مدرسه 90 روز گذشته: 1