« صدای نالهروشنگری های رهبر »


به گزارش حوزه علمیه کوثر ورامین ، زهرا وفایی نجات استاد حوزه علمیه امروز در مراسمی که به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت جانگداز حضرت زهرا ( سلام الله علیها ) در مدرسه علمیه کوثر ورامین با حضوراساتید و طلاب این مدرسه برگزارشد به ایراد سخنرانی پرداخت و با اشاره به شأن و شخصیت حضرت زهرا سلام الله گفت : در عالم خلقت شأن و مقام حضرت زهرا سلام الله علیها  بسیار عظیم بوده و مورد ستایش انبیاء و اولیاء الهی قرار گرفته است .

وی با اشاره به این که مقام حضرت زهرا سلام الله علیها تنها به دلیل شأن معنوی ایشان نبوده بلکه اعمال این بانوی بزرگوارش سبب کسب مقامات شده است بیان داشت ؛ در سیرهٔ عملی حضرت زهرا سلام الله علیها کسب رضایت الهی ، ترجیح دادن  فقر و تنگدستی بر سیری و ثروت ،دفاع از اسلام و ولایت در هر  شرایطی قابل توجه و تأمل است .

وفایی نجات حضرت فاطمه سلام الله علیها  را الگوی عملی برای همه انسان ها در همه زمان ها دانست و ابراز کرد : درست رفتار کردن در شرایط بحرانی و حساس و همچنین مقابله ایشان با بی تفاوتی مردم نسبت به امر ولایت ، از ویژگی های بارز حضرت زهرا سلام الله علیها  به شمار می رود .

استاد حوزهٔ علمیه با اشاره به این که امروز لازم است همهٔ افراد جامعه به تأسی از حضرت زهرا سلام الله علیها  ، نسبت به بی تفاوتی هایی که  در جامعه پیش می آید بی توجه نباشند، تاکید کرد ؛ حضرت زهرا سلام الله درراستای دفاع از  امر ولایت هرگز بی تفاوت نبودند .

وفایی نجات افزود به همین سبب حضرت زهرا سلام الله با کاملترین روش ، در بهترین زمان ، در حضور سران انصار و مهاجر ، به ایراد سخنرانی و خطبه در مسجد النبی ( صل الله و علیه و آله و سلم ) پرداختند و موضع خود را در دفاع از ولایت به صراحت بیان کردند . 

وی با بیان این که طول عمر مبارک حضرت بیش از ۱۸ سال نبود اظهار داشت ؛ حضرت زهرا  سلام الله در انجام مسئولیت های  فردی و اجتماعی خود به بهترین شکل ایفای نقش کردند و این بهترین الگو برای همه انسان ها درهمهٔ اعصار است تا بدانند کیفیت عمر بهتر از طول عمر است .


موضوعات: اخبار مدرسه
   یکشنبه 2 اسفند 1394
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(2)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
2 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: مدرسه علمیه امام خمینی ره رباط کریم [عضو] 
5 stars

سلام بر مادر سادات
سلام بر صورت قرص قمری که ماه گرفتگی اش سایه غم را بر کاشانه امام علی(علیه السلام) افکند
سلام بر دستان مهربانی که هر لحظه حضرت زینب (سلام الله علیها) حسرت شانه شدن موهایش را با آنها میکشد
سلام بر بطن پاک و مطهری که دیگر محسنی درون آن به ناز و نورانیت رشد نمیکند
سلام بر پهلویی که که هرلحظه از شرم دردی که به بانویش وارد میکند به خود می پیچد
سلام بر فاطمیه , مادر ماه محرم
سلام بر مادر سادات….

1394/12/03 @ 11:31
نظر از: فاطمیه الیگودرز [عضو] 
5 stars

شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) را به دوستداران آن حضرت تسلیت عرض می کنیم.

1394/12/03 @ 10:10


فرم در حال بارگذاری ...

جستجو
آمار وبلاگ ها
  • امروز: 506
  • دیروز:
  • 7 روز قبل: 6788
  • 1 ماه قبل: 42103
  • کل بازدیدها: 883148
رتبه وبلاگ