« در آغوش موکبدعای دفع بلاهای آسمانی »

اولین جلسه درس اخلاق در سال ۹۸( رونق تولید )

 

حجت الاسلام و المسلمین سید یاسر موسوی مبلغ دینی در اولین جلسه درس اخلاق که در سال جدید در مدرسه علمیه کوثر برگزار شد گفت : اهل بیت عصمت و طهارت همانند کشتی نجاتی هستند که در دریای مواج و طوفانی مایه امن و امنیت هستند و اگر کسی از این کشتی بیرون بیایید به یقین غرق خواهد شد .

 

وی ادامه داد : در طول تاریخ ۱۴۰۰ ساله بیشترین صدمات به اسلام از تند روی ها و کند روی ها وارد شده ، به خصوص تند روی های برخی به ظاهر مسلمان بوده است که عامل به انحراف کشاندن جامعه اسلامی بوده است .

 

سید یاسر موسوی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون عمل به هنگام بیان داشت : جامعه کنونی ما نیز اسیر تندروی ها و کند روی های برخی از حزب اللهی ها است .

 

حجت الاسلام موسوی افزود : عده ای از این حزب اللهی ها با تند روی هایی مثل زیاد کردن ادعیه ها باعث دل زدگی مردم از دین می شوند .

 

این مبلغ دینی گفت : در جامعه اسلامی کند روی و جا ماندن از دستورات اسلامی زیاد وجود دارد اما ضرر تند روی ها برای جامعه بسیار بیشتر است .

 

سید یاسر موسوی با اشاره به نامگذاری سال ها توسط رهبر معظم انقلاب بیان داشت : از سال سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۸ تمامی شعار سال ها به شعار اقتصادی تبدیل شد .

 

وی افزود : از آنجایی که جامعه اسلامی ما درگیر جنگ فرهنگی است و این جنگ برای فاسد شدن جوانان است ، روزی ۳۲۰ هزار شبکه و صفحات مجازی علیه اسلام و قرآن صحبت می کنند و مطلب پخش می کنند .

 

سید یاسر موسوی گفت : به فرموده رهبر انقلاب شاید به زعم عده ای ما در جنگ فرهنگی شکست خورده ایم اما در حقیقت این جوانان در جنگ فرهنگی هم پیروز شده اند و از بین آنها شهدای مدافع حرم ، راهپیماییان بزرگ اربعین ، نیروهای جهادی و .. بیرون آمده است .

 

این مبلغ دینی گفت : بعد از آن دشمن سعی کرد جنگ داخلی ایران را راه بیندازد و آن را جنگ امنیتی نامیدند که خوشبختانه با رهنمودهای رهبر بزرگ انقلاب و بصیرت مردم این جنگ هم نتیجه ای جز شکست برای دشمنان ما نداشت .

 

وی ادامه داد : یکی دیگر از جنگ هایی که درگیر آن هستیم جنگ نیابتی است ، و متاسفانه بسیاری از مردم این جنگ را درک نکرده و باور ندارند مانند جنگی که در سوریه ، یمن ، عراق و .. اتفاق افتاد و هدف این جنگ شما هستید اما خارج از مرزهای شما اتفاق می افتد .

 

سید یاسر موسوی جنگ اقتصادی را بدترین نوع جنگی خواند که ایران درگیر آن است و افزود : طبق فرموده مقام معظم رهبری « در جنگ اقتصادی کشوری برنده است که بتواند اوضاع اقتصادی خود را تکمیل کند »

 

وی ادامه داد : اقتصاد مقاومتی راه کاریست که رهبر انقلاب داده اند که اگر محقق شود بزرگترین تحریم ها هم نمیتوان کشور را از پای درآورد .

 

حجت الاسلام موسوی ضمن بیان نام امسال و اهمیت حمایت تولید داخلی افزود : طبق بیانات رهبر معظم انقلاب چاره رونق تولید در دو ضلع خلاصه می شود ، یکی ضلع عرضه است و دیگری ضلع تقاضاست .

 

وی در پایان گفت : اگر تولید کننده در سال رونق تولید ، تولید خوب ارائه دهد ، مردم به تولید داخلی اعتماد خواهند کرد و از آنجایی که چاره گرانی تولید بیشتر است در نتیجه تولید بیشتر رقابت بیشتر شده و بسیاری ازمشکلات حل خواهد شد.

   دوشنبه 19 فروردین 1398
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(1)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: باران [عضو] 
5 stars

با سلام و تبریک اعیاد شعبانیه
لطفا از وبلاگ من بازدید کرده و با نظراتتون منو یاری نمایید. با تشکر
https://kowsar-haghighat.kowsarblog.ir/

https://karbalaie.kowsarblog.ir/

1398/01/20 @ 20:18


فرم در حال بارگذاری ...

جستجو
آمار وبلاگ ها
  • امروز: 2213
  • دیروز: 2300
  • 7 روز قبل: 9088
  • 1 ماه قبل: 44403
  • کل بازدیدها: 885448
رتبه وبلاگ
  • رتبه کشوری دیروز: 6
  • رتبه مدرسه دیروز: 1
  • رتبه کشوری 5 روز گذشته: 21
  • رتبه مدرسه 5 روز گذشته: 1
  • رتبه 90 روز گذشته: 19
  • رتبه مدرسه 90 روز گذشته: 1