« کوتاهی‌های ما در ماه رمضان، چگونه جبران می‌شود؟اینکه می‌گویند ۲۰۳۰ الزام‌آور نیست، سطحی‌نگری است »

روز قدس 

 

طاهره شاکری مدیر مدرسه علمیه کوثر ورامین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا ، با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) با عنوان روز قدس، گفت: روز قدس در طول سه دهه گذشته همواره به عنوان یکی از شاخص‌ها، محورها و ملاک‌ها در ایجاد وحدت جهان اسلام شناخته شده است.

 

 وی افزود: مسلمانان برای نابودی صهیونیسم جهانی و نابودی آثار آن نیاز به وحدت همگانی دارند و این وحدت در روز همگانی قدس به نمایش در خواهد آمد.

 

شاکری با تاکید بر انحاد و انسجام مسلمانان، بیان داشت: اگر مسلمانان یک صدا و یکپارچه از تمامی اقصی نقاط جهان بر ضد اسراییل بپا خیزند قطعا اسراییل و سرسپردگان آنان نابود خواهند شد و از عده و عُده آنان نباید ترسید چنانچه قرآن در سوره  انفال آیه ۸ می‌فرماید: «اگر مسلمانان ایمان به خدا و اعتماد به او داشته باشند هر مسلمانی توانایی رویایی با ده کافر را می‌تواند داشته باشد».

 

مدیر مدرسه علمیه کوثر ورامین ادامه داد: همچنین سرزمین قدس با وجود مسجدالاقصی از ارزش والایی برخوردار است، محل زندگی و بعثت انبیای الهی، نخستین قبله مسلمانان و محل معراج پیامبر(ص) به شمار می‌رود، این که اسرائیل غاصب می‌خواهد قدس را یهودی سازی کند بزرگترین تهدید برای قدس و منطقه محسوب می‌شود.

 

وی با تاکید بر اینکه روز قدس خنثی کننده توطئه دشمن است، گفت: روز جهانی قدس، روز مقابله جهان اسلام با رژیم صهیونیسم است و یکی از بزرگترین مناسبات ملی مذهبی ما به شمار می‌آید همانطور که امام راحل فرمودند: روز قدس روز اسلام است .

 

شاکری با اشاره به اینکه روز قدس روز احیای اسلام است، اظهار داشت: روز قدس، روزی است که باید بار دیگر به ابرقدرت‌ها هشدار داده شود که اسلام تحت سیطره شما نخواهد بود.

 

مدیر مدرسه علمیه کوثر ورامین حضور پرشور مردم را در روز قدس رعب و وحشتی برای دشمنان اسلام دانست و عنوان کرد: امام راحل از همه آزاد اندیشان جهان به ویژه مسلمانان آزاده خواستند تا در غالب یک اتحاد علیه صهیونیسم قیام کنند .

 

وی ادامه داد: قطعا حضور مردم در این راهپیمایی در تصمیمات و سیاستگذاری دشمن موثر خواهد بود و به دلیل شرایط پر تنش کنونی منطقه نیاز است که مردم جوامع اسلامی حضور پرشورتری داشته باشند  و همه گروهها اعم از پیر و جوان و اقشار مختلف مردم باید در این راهپیمایی شرکت کنند .

 

شاکری اضافه کرد: حمله اخیر تروریستی داعش در تهران که با واکنش شدید مردم روبرو شد از حضور گسترده مردم در راهپیمایی امسال خبر می‌دهد .

 

مدیر مدرسه علمیه کوثر ورامین با اشاره به پرتاب موشکی ایران به مواضع داعش در سوریه، گفت: اقتدار جمهوری اسلامی نیز با پرتاب موشک‌های سپاه پاسداران نشان داد جمهوری اسلامی با هیچ دشمنی کنار نمی‌آید و هراسی از هیچ دشمن ، کوچک یا بزرگ نیز ندارد.

 

وی ادامه داد: مردم ما می‌دانند که با حضور در راهپیمایی روز قدس باعث افزایش روحیه و ایستادگی و مقاومت تمامی مظلومان خصوصا مردم فلسطین خواهند شد.

 

شاکری در پایان با تاکید بر اینکه داعش آلت صهیونیسم و آمریکا و از دست نشاندگان آنها چون سعودی و مصر و انگلیس است، خاطر نشان کرد: اگر داعشیان داعیه اسلام و مسلمانان دارند چرا یک نفر از آنان به اسراییل نمی‌رود که دشمن قسم خورده اسلام است، چرا در قبال جنایات صهیونیزم سکوت می‌کند، چرا دست به کشتار مومن روزه دار می‌زند و با جنایتکاری چون اسراییل نمی‌جنگد، چرا در قبال کشتار کودکان و زنان مظلوم و بی دفاع فلسطین عکس العملی نشان نمی‌دهد، همه اینها، هزاران دلیل دیگر است که نشان می‌دهد داعش کسی نیست جز خود اسراییل و آمریکا

   پنجشنبه 1 تیر 1396
نظر از: رحیمی [عضو] 

ای قدس ای شهر خدا آزاد می خواهم تو را

معراج گاه مصطفی آزاد می خواهم تو را

ای قبله گاه اولین بهر رسول آخرین

از سلطه صهیونیان آزاد می خواهم تو را

1396/04/02 @ 17:12


فرم در حال بارگذاری ...

جستجو
آمار وبلاگ ها
  • امروز: 1369
  • دیروز: 3207
  • 7 روز قبل: 11435
  • 1 ماه قبل: 48861
  • کل بازدیدها: 891324
رتبه وبلاگ
  • رتبه کشوری دیروز: 17
  • رتبه مدرسه دیروز: 1
  • رتبه کشوری 5 روز گذشته: 19
  • رتبه مدرسه 5 روز گذشته: 1
  • رتبه 90 روز گذشته: 19
  • رتبه مدرسه 90 روز گذشته: 1