« دلخوش روایات رجعتیمدعای رهبر برای شهادت »

?در مدرسه علمیه خواهران کوثر ورامین مطرح شد: شهید سلیمانی مطیع للّه بود

 

 

حجت الاسلام سید یاسر موسوی، در مراسم بزرگداشت سردار بزرگ اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که صبح امروز در مدرسه علمیه خواهران کوثر ورامین برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت این سردار رشید اسلام و ایام فاطمیه(س)، گفت: تفکر و ایمان ما به خون شهدا این است که ما خون به ناحق ریخته شده مظلوم را مقدس می دانیم و معتقدیم خداوند زمینی را که خون مظلومی در آن ریخته شود عزیز می دارد.

 

وی با اشاره به جنایت های گروهک تروریستی ریگی گفت: وقتی شهید شوشتری به شهادت رسید یکی از علمای بزرگ فرمودند: «مطمئن باشید خون شهید شوشتری امنیت را به منطقه خواهد آورد» و همان هم شد.

 

خون به ناحق ریخته شهید شوشتری بساط گروهک را جمع کرد و امروز امنیت به سیستان برگشته است و نکته افتراق ما و دشمنانمان در همین اعتقاد است. استاد حوزه ضمن بیان اهمیت فرهنگ شهادت در اعتقاد شیعه، گفت: مادی گرایان مرگ را پایان هر فرد می دانند ولی در اعتقاد شیعه مرگ ابتدای زندگی است و مرگ بالأخص مرگ با کشته شدن در راه خدا، شروع راه زندگی است.

 

وی ادامه داد: بعد از شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی دو جریان وجود دارد که تلاش می کند تا شهادت این سردار رشید اسلام را کم رنگ کنند، یکی از این جریان کسانی هستند که تلاش می کنند تا قاسم سلیمانی را یک فرد معرفی کنند، فردی جدای از سپاه، جدای از اسلام و جدای از انقلاب. در حالی که نمی دانند قاسم سلیمانی یک فرد نیست بلکه یک مکتب و یک تفکر است.

 

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: بعضی از مسئولین باید مدیریت را از قاسم سلیمانی بیاموزند نه این که بهترین منزل را داشته باشد و به مردم بگید قناعت کنید و خود لباس و کفش و عبای گرانقیمت بر تن داشته باشد.

 

وی افزود: فرق است بین قاسم سلیمانی که دست سیل زدگان را می بوسد با مسئولی که با کفش وارد چادرهای زلزله زندگان می شود، چون قاسم سلیمانی آموخته است تا بی منت خدمت کند و خود را همواره از بدنه جامعه بداند.

 

استاد حوزه علمیه عنوان داشت: شهید سلیمانی خوب فهمید که برای ابوالفضل دوران شدن باید مطیع محض ولی امر باشد به همین دلیل مقام او مطیع لله است.

 

وی اظهار داشت: کسی که مقابل ولی امر مسلمین قرار بگیرد و هر چه ولی امر مسلمین بگوید مخالف آن را انجام دهد هیچ گاه مقام قاسم سلیمانی را درک نخواهد کرد.

 

حجت الاسلام موسوی در پایان خاطرنشان کرد: مهمترین فرمول قاسم سلیمانی شدن ایمان به خداست، قاسم سلیمانی به پشتوانه خداوند بزرگ بر شیاطین غالب شد اما عده ای پیروزی را در نوکری کدخدا می دانند. 

   چهارشنبه 18 دی 1398


فرم در حال بارگذاری ...