« ویژگی خاص امام زمان عجل اللهفضیلت انتظار »

آشتی با امام زمان عجل الله

 

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرموده اند: « هرکس که بمیرد و امامش را نشناخته باشد به مرگ جاهلیت مرده است » کتاب آشتی با امام زمان (ع) پس نمی از دریای معرفت این امام مظلوم بچشیم ! اگر می خواهید خیلی جمع و جور و مختصر با چرایی امامت و وظایف منتظران آشنا شوید، کتاب « آشتی با امام زمان (ع) » پیشنهاد خوبی است.

 

خوبی کتاب این است که از منظر منتظران نوشته شده است نه از دید یک محقق؛ هر چند نویسنده ی این کتاب یعنی «جناب آقای محمد شجاعی» محقق کار کشته ای در مباحث مهدوی است.

مباحثی که در این کتاب می خوانید شما را به طور کلی با نیازهای انسان آشنا می کند و همین طور که جمله ها از مقابل چشم شما می گذرند می فهمید که چقدر وجودمان وابسته به معصومین (علیهم السلام) است.

کمی که پیش می روید، می فهمید امام زمان (عج) در حق ما چه کارهایی انجام داده اند و ما در قبال این همه محبت چه مزدی داده ایم. محمد شجاعی اسم این بخش از کتابش را گذاشته است: « غم نامه و آشتی » . هر چند در بخش غم نامه و آشتی دلتان از خودتان می گیرد، در فصل بعد راه حل های پیشنهادی شما را به خودتان می آورد. این راه حل ها به ما کمک می کند که اشتباهاتمان را جبران کنیم. و در نهایت بخش آخر کتاب اختصاص به وظایف منتظران یافته است.

***

جناب آقای محمد شجاعی در مقدمه ی کتابش گفته است : “مگر ما با امام قهریم که آشتی کنیم؟”

و ایشان پاسخ داده اند :

“می توانیم با امام زمان (ع) قهر باشیم، ولی اهل عبادت، عزاداری، عمل صالحی و خیر نیز باشیم و کارهایمان هیچ ربطی به حضرت نداشته باشد و اگر داشته باشد، بسیار کم و ناچیز و غیر مؤثر. همان طور که فرزند یا فرزندان یک شخص بزرگ می توانند به انواع عبادت و کارهای خیر بپردازند و پدر مهربان خود را رها کنند و کاری با او نداشته باشند.”

 

پس کتاب موصوف را دانلود کرده و با جدیت تمام جهت آشتی با خدا و امام زمان علیه السلام مطالعه کنیم

 

دانلود کنید 

   شنبه 31 فروردین 1398


فرم در حال بارگذاری ...

جستجو
آمار وبلاگ ها
  • امروز: 239
  • دیروز:
  • 7 روز قبل: 15997
  • 1 ماه قبل: 51826
  • کل بازدیدها: 896910
رتبه وبلاگ