« ایرادات قانون حضانتفرق طلبه و دانشجو »

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای حسنی در نشست سیاسی که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه کوثر ورامین برگزار شد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت حضرت ولی عصر عجل الله گفت : امیدوارم که تا زمانی که ما زنده هستیم ظهور اتفاق بیفتد و بیش از این به تاخیر نیفتد و ما نیز بتوانیم زمینه ساز ظهور باشیم.

حجت الاسلام حسنی ضمن بیان نشانه‌های اصلی ظهور حضرت گفت: مهمترین نشانه‌ای که عقل خود انسان نیست بدان آگاه می‌شود که ظهور فرج نزدیک است تشنگی بیش از حد مردم برای ظهور و فرج ولی خدا می‌باشد .

وی ادامه داد : همانطور که در روایات آمده فساد زیاد خواهد شد مردم نیز از فساد خسته خواهند شد . چرا که فضای جامعه امروز فضای ناسالمی است عده‌ای از مردم که بنا را بر فساد گذاشته‌اند نبض رسانه‌ای جهان را نیز در دست گرفته‌اند .

حجت الاسلام حسنی با اشاره به جنایات وحشیانه اسرائیل در غزه گفت : در غزه در طی این چهار ماه ۳۰ هزار نفر کشته شده و حدود ۲ میلیون نفر در معرض گرسنگی و انواع بیماری‌های فراوان هستند اما متاسفانه بازتاب این اتفاقات وحشتناک در دنیا بسیار اندک است.

آقای حسنی مهم‌ترین وظیفه شیعیان را بر اساس آیات روایات یاد حضرت نامید و گفت :شیعه باید برای امام عصر عجل الله کار انجام دهد ایشان را در طول روز یاد کند . صلوات‌ها و قرائت قرآن خود را به ایشان هدیه کند و حتی کارهای فرهنگی که انجام می‌دهد باید با نیت خالص و برای خود حضرت صاحب الامر باشد.

حجت الاسلام حسنی دومین وظیفه شیعیان را نصرت و یاری حضرت صاحب الزمان عجل الله در عمل دانست و بیان داشت : درست است که گناه نکردن یکی از وظایف اصلی ماست اما باید بدانیم که گناه نکردن یک امر فردی است و مهم‌ترین وظیفه ما در امور اجتماعی و دستگیری از مردم است .

حجت الاسلام حسنی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اولویت اول حوزه‌های علمیه را تبلیغ بیان کردند و یک طلبه باید بداند که به عنوان یک مبلغ تربیت می‌شود تا یار و یاور امام عصر عجل الله باشد.

حجت الاسلام حسنی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد رسیدن به قله اظهار داشت : وقتی حضرت آقا می‌فرمایند ما به قله رسیده‌ایم یعنی سختی‌ها فتنه‌ها و مشکلات فراوانی را پشت سر گذاشته‌ایم و به توانمندی‌های زیادی دست یافته‌ایم و اگر وظیفه خود را درست انجام ندهیم موفق نخواهیم شد و اسلام عقب خواهد افتاد مگر نه این است که مالک اشتر به ۱۰ قدمی چادر معاویه رسیده بود اما با کم کاری یاران خودی نتیجه جنگ برعکس شد.

آقای حسنی با اشاره به فرا رسیدن زمان انتخابات گفت : وقتی رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند انتخابات باید با قدرت و پرشور برگزار شود برای این است که وحدت ملی آسیب نبینند. اقتصاد، فرهنگ، سیاست و غیره آسیب نبیند.

وی ادامه داد: آنچه در طی این سال‌ها نظام مقدس جمهوری اسلامی را حفظ کرده است وحدت ملی می‌باشد. وحدت ملی در دین تبلور دارد و داشتن رهبری مقتدر مصداق آن است.

آقای حسنی در پایان با بیان ۴ مورد از وظایف اصلی که باید در این ایام به آن پرداخته شود گفت: ۱_ دفاع از وحدت ملی و تمامیت کشور . ۲_ شرکت در انتخابات تا مشارکت بالا رود چرا که مشارکت بالا در انتخابات کشور را بیمه خواهد کرد . ۳_ دفاع از دستاوردهای جمهوری اسلامی و ۴_ پاسخ به شبهات جوانان مهم‌ترین وظایفی است که در این ایام باید یک مبلغ دین به آن بپردازد.

   سه شنبه 8 اسفند 1402


فرم در حال بارگذاری ...

جستجو
آمار وبلاگ ها
  • امروز: 4779
  • دیروز: 3207
  • 7 روز قبل: 11435
  • 1 ماه قبل: 48861
  • کل بازدیدها: 891324
رتبه وبلاگ
  • رتبه کشوری دیروز: 17
  • رتبه مدرسه دیروز: 1
  • رتبه کشوری 5 روز گذشته: 19
  • رتبه مدرسه 5 روز گذشته: 1
  • رتبه 90 روز گذشته: 19
  • رتبه مدرسه 90 روز گذشته: 1