« در آمریکا آزادی یعنی بی بندو بارییکی از ابتدایی ترین راهکارهای خوب صحبت کردن ، خوب گوش دادن است . »

جناب آقای طزری تحلیل گر سیاسی در نشست سیاسی که با موضوع تبیین مسائل روز و در سالن اجتماعات مدرسه علمیه کوثر ورامین برگزار شد با اشاره به حوادث اخیر گفت : اگر می‌خواهید به تحلیل درستی از حوادث روز به ویژه مسائل سیاسی برسید حتماً صحبت ها و تحلیل های مقام معظم رهبری در مورد آن موضوع را پیگیری نمایید و اگر توجه کنیم به فرمایشات حضرت آقا بسیاری از سوالات ذهن ما حل خواهد شد.

 

 

طزری با اشاره به سخنرانی یازدهم مهرماه مقام معظم رهبری گفت : حضرت آقا فرمودند یکی از کارهایی که دشمن همواره در پی آن بوده بر هم زدن امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

آقای طزری گفت: یکی از راه های برهم زدن امنیت درگیر کردن ایران در جنگ با کشورهای همسایه بود و از آنجا که دشمن نتوانست در این زمینه به موفقیت دست یابد تلاش کرد تا از راه‌های دیگر امنیت را بر هم بزند .

طزری گفت : هر زمان که دولت جمهوری اسلامی و محور مقاومت موفقیت‌هایی را کسب میکند دشمن در صدد از بین بردن اثرات آن موفقیت بر می آید .

طزری با اشاره به سیاه نمایی های دشمن در موضوعات مختلف کشور بیان داشت : دشمن ایران در پی آن است که با بالا بردن سطح طوقعات مردم از نظام جمهوری اسلامی و سیاه نمایی در زمینه های مختلف مردم را نسبت به نطام جمهوری اسلامی دلسرد کند .

وی ادامه داد : غربی ها به تازگی اعتراف کردند که تا به حال در اغتشاشات و فتنه های مختلف توانستند دو بعد از نظام جمهوری اسلامی را زیر سوال ببرند یکی بعد مردم سالاری نظام و دیگری کارآمدی نظام بوده است .

طزری گفت: وقتی رهبر معظم انقلاب می فرماید امنیت درون زا حضور گسترده مردم در صحنه به خودی خود ایجاد امنیت می کند.

طزری افزود : طبق سخنان مقام معظم رهبری انگیزه دشمن از ایجاد اغتشاش پیشرفت نظام جمهوری اسلامی است . دشمن با برنامه ریزی های دقیق و با فراخوان هایی که به دانشجویان می دهد سعی دارد تا علم و پیشرفت را در کشور ما تعطیل کند .

طزری گفت : دشمن با ایران قوی و ایران مستقل مخالف است و تمام تلاشش را می کند تا قدرت و استقلال ایران را برهم زند اما طبق فرموده مقام معظم رهبری نخواهد توانست .

این تحلیلگر سیاسی با اشاره به کشف های حجاب های اخیر عده ای از بانوان بیان داشت : دشمنان ما اعتراف کردند که ما به یکی از ابعاد نظام که تاکنون نتوانسته ایم در آن موفقیت کسب کنیم بعد ارزشی و دین مداری نظام بوده است .

وی ادامه داد : به همین دلیل برنامه ریزی کردند تا حجاب و ارزش های دینی در جامعه را کم رنگ کنند.

طزری با اشاره به عملیات موفقیت آمیز ربیع که در آن سپاه منطقه اربیل عراق را مورد هدف موشکی قرار داد گفت : اینکه امروز می بینیم اغتشاشات به شکل چشمگیری فروکش کرده است به خاطر موفقیت آمیز بودن آن عملیات بوده است و همچنین آن نقطه راس فتنه و شروع فتنه بود .

این تحلیلگر سیاسی در پایان گفت : کسانی که به عنوان اغشاشگر دستگیر شدند چند شاخصه ی مشترک داشتند ، یا فرزند طلاق بودند ، یا تک فرزند بودند ، یا بنیان ضعیف خانوادگی داشته و پدر و مادر طلاق عاطفی داشتند ، یا اعتیاد به بازی‌های خشن رایانه ای داشتند و یا معتاد و مسخ شده دنیای فضای مجازی بودند .

   سه شنبه 17 آبان 1401


فرم در حال بارگذاری ...

جستجو
آمار وبلاگ ها
  • امروز: 251
  • دیروز:
  • 7 روز قبل: 3487
  • 1 ماه قبل: 24531
  • کل بازدیدها: 841446
رتبه وبلاگ