« خداحافظ سالاردشمن با ایران قوی و مقتدر مخالف است »

➖سرکار خانم صدیقه جمیله الفرقان بانوی مسلمان شده ی آمریکایی و مادر شهید که از ۱۴ سالگی مسلمان شده و به ایران آمده تا جهاد تبیین کند در جلسه ی درس اخلاق که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه کوثر ورامین برگزار شد گفت : من در کشور شیطان بزرگ آمریکا و در یک خانواده متدین مسیحی به دنیا آمدم و خانواده ام مرا به مدرسه کاتولیک مسیحی فرستادند ولی مطالب دین مسیحی به دل من ننشست و من ۱۴ سالگی با کمک برادرم مسلمان شدم .

 

➖وی ادامه داد : برادر من به خاطر فعالیت های که برای اسلام داشت چند بار به زندان افتاد و خانواده ام مجبور شدند با پرداخت هزینه های فراوان به دولت آمریکا او را آزاد کنند و من به پدرم می‌گفتم شاید مسلمانی و مسلمانان آدم های بدی هستند که دولت آنها را زندانی می کند و برادرم هم به زندان می رود .

➖این بانوی مسلمان آمریکایی گفت : پدر من اسلام را برایم اینگونه تعریف کرد که برعکس آنچه که ما فکر می کنیم اسلام دین حق و آزاد است و دولت اسلامی برای هر آن کس که زیر پرچم اسلام زندگی می کند حقی را قائل است اما متاسفانه دولت ما یا همان دولت آمریکا حق مسلمان ها را ضایع می کند و این زندانی شدن مسلمان ها به خاطره این است که دولت مانع از رشد اسلام شود و برادر شما یک انسان پاک و بی گناه است .

➖بانو صدیقه الفرقان گفت : من به پدرم گفتم وقتی دولت ما این‌قدر ظلم می‌کند پس ما باید این دولت را عوض کنیم ، پدرم هم قبول کرد اما گفت ما جرات تغییر دولت را نداریم شما دعا کن تا خدا برای ما یک رهبر خوب بفرستد تا به ما جرات دهد و ما بتوانیم دولت آمریکا را تغییر دهیم.

➖سرکار خانم الفرقان گفت : وقتی وارد دانشگاه شدم از رفتار دانشجویان مسلمان بسیار لذت می برد و در نظرم آنها انسان های تمیز می آمدند و به همین دلیل به مطالعه دین اسلام و دین مسیحیت و شاخه های مختلف دین مسیحیت و یهودی پرداختم . و بعد از ان با یک فرد ایرانی ازدواج کردم و تقریبا ۵ سال قبل از انقلاب امام خمینی در یک زمستان به ایران آمدم .

وی ادامه داد : من در آن زمستان دیدم که مردم در حال جمع آوری برف هستند برایم سؤال پیش آمد که چرا برف جمع می کنند . اطرافیان به من گفتند چون این افراد در خانه آب ندارند و من تعجب کرده بودم ، مگر میشود در شهر تهران ، پایتخت ایران ، مردم آب لوله کشی نداشته باشند ؟ و آنجا دیدم که مردم چگونه در زیر ظلم حکومت زندگی سختی دارند .

➖سرکار خانم صدیق با اشاره به حرف های امروز بعضی از جوانان در مورد آزادی در آمریکا گفت : من با چشم خودم دیدم که مردم قبل از انقلاب چگونه در سختی و فقر زندگی می کردند ولی امروزه در کشور ایران رفاه و آسایش وجود دارد . اما بعضی جوانان مدام می‌گویند “برویم آمریکا چون در آنجا آزادی وجود دارد.” آنها نمی دانند که در آمریکا هیچ آزادی وجود ندارد مگر آزادی فساد و بی بند و باری .

➖سرکار خانم الفرقان با اشاره به صحبت امام خمینی رحمة الله در مورد اینکه آمریکا شیطان بزرگ است گفت : واقعاً بدانید که امام خمینی( ره ) درست گفت آمریکا شیطان بزرگ است . وقتی برادر من به خاطر مسلمانی در زندان بود در روزهای عادی به آنها غذای سبزیجات می دادند اما در ماه مبارک رمضان غذاهای خورشتی با گوشت خوک برای آنها تهیه می‌کردند تا مسلمانان نجاست خواری کنند.

➖این بانوی مسلمان شده آمریکایی گفت : من معجزه امام حسین علیه السلام در کشور خودم دیده ام در آنجا که پدر و مادر مسیحی به خاطر فرزند دار شدن در کلیسا بانوی سفید پوشی را دیدند و آن بانو به آنها لباس حضرت علی اصغر علیه السلام را داده بود و گفته بود من برای شما دعا می کنم به شرطی که لباس فرزند من که تشنه کشته شده را بر تن فرزندتان کنید.

➖وی ادامه داد : و انها صاحب فرزند شدند در حالی که نمی دانستند آن بانو کیست و من وقتی آنها را کلینیک دیدم به آنها گفتیم که آن بانو کیست و ماجرای اهل بیت پیامبر صلی الله را برایشان تعریف کردم و آنها مسلمان و شیعه شدند .

➖الفرقان گفت : داستان های بسیار زیادی از شیعه شدن مردم در آمریکا به واسطه حب امام حسین علیه السلام و معجزه امام حسین علیه السلام وجود دارد که می‌توانم آنها را برای شما تعریف کنم.

➖خانم صدیقه الفرقان با اشاره به بیماری که دچار شده بود گفت: من سال های قبل به بیماری سرطان مبتلا شدم و به واسطه اهل بیت علیه السلام شفا پیدا کردم و بعد از آن امام مهدی علیه السلام را در خواب دیدم که به من فرمودند ما تو را شفا دادیم و توهم صلواتی را که به دو زبان عربی ( به حرمت قرآن و انگلیسی به خاطر بین المللی بودن آن) به تو آموزش داده ایم و برای ظهور من بگو و بین دیگران پخش کن .

➖بانو صدیقه الفرقان در پایان گفت : دولت آمریکا از امام مهدی عجل الله بسیار می‌ترسند و هر کتابی راجع به امام مهدی عجل الله باشد جمع آوری می کنند .

 

   یکشنبه 22 آبان 1401


فرم در حال بارگذاری ...

جستجو
آمار وبلاگ ها
  • امروز: 828
  • دیروز: 401
  • 7 روز قبل: 4963
  • 1 ماه قبل: 24946
  • کل بازدیدها: 841446
رتبه وبلاگ
  • رتبه کشوری دیروز: 11
  • رتبه مدرسه دیروز: 1
  • رتبه کشوری 5 روز گذشته: 23
  • رتبه مدرسه 5 روز گذشته: 1
  • رتبه 90 روز گذشته: 19
  • رتبه مدرسه 90 روز گذشته: 1