« ویژگی‌های خاص حضرت زینب سلام اللهخداحافظ سالار »

حجت‌الاسلام والمسلمین حشمتی: دشمن تمام جنود خود را به خط کرده است تا ذهن نوجوانان و جوانان ما را بیمار کند

 


حجت الاسلام و المسلمین آقای رضا حشمتی فعال فرهنگی در جلسه درس خلاق که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه کوثر ورامین و به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد گفت: تمامی مشکلات امروز جامعه ما برمی‌گردد به حالات روحی انسان ها و اینکه فراموش کرده ایم امام زمانی داریم و باید منتظر باشیم و باید خود را برای ظهور او آماده کنیم.

 حشمتی با اشاره به تبلیغات دشمنان برای ایجاد تفرقه در بین شیعیان گفت: یهودیان علت عدم تسلط بر شیعیان و عدم به زانو درآوردن تشیع را پرچم سرخ شهادت می دانند و فهمیده اند شیعه از ماجرا و واقعه عاشورا عبرت گرفته است که باید در رکاب امامش باشد .

حشمتی امتحان و آزمایش الهی برای هر فردی را متفاوت خواند و بیان داشت : هر فردی به نوعی از امتحان الهی است مبتلاست أما همه ی ما یک امتحان مشترک به نام امام شناسی داریم .

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا حشمتی گفت : دشمنان اسلام به این که امام زمانی وجود دارد و قرار است ظهور کند اعتقاد دارند و برای شکست ایشان برنامه ها و طرح ها پیاده کرده اند .

وی ادامه داد : دشمن تمام جنود خود را به خط کرده است تا ذهن نوجوانان و جوانان ما را بیمار کرده و اعتقادات آنها را بشکند .

حجت الاسلام رضا حشمتی ضمن بیان صبر نظام در جمع کردن اغتشاشات گفت : عده‌ای می گویند چرا این اغتشاشات را زودتر جمع نمی کنند ، اما بايد توجه داشت که این اغتشاشات هم جمع خواهد شد اما مسئله مهمتر این است که بايد ببینیم برای ذهن جوانانی که درگیر اغتشاشات شده و در زمین دشمن بازی می کرده اند چه برنامه ای داریم .

حشمتی افزود : امروزه جهاد تبین برای طلاب واجب است و باید برای جوانان این سرزمین بیان کنیم که اسلام چیست . باید شبهات را بیان کنیم و پاسخ هر شبهه را به درستی بدهیم تا ذهن جوانان از بند دشمنان آزاد شود .

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا حشمتی فعالیت های فرهنگی فعالان جامعه را کم رنگ خواند و گفت : اگر فعالان فرهنگی جامعه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران را درست بیان می کردند، اگر موفقیت های نظام در زمینه های مختلف به موقع بیان می شد و اگر سیاه نمایی های جامعه در این حجم نشر پیدا نمی کرد ، امروزه ذهن جوان ما در آرامش بود .

حشمتی افزود : ما نباید دشمن خود را نادان بدانیم ، بلکه ببینیم دشمن چقدر دقیق در بعضی موارد با ایجاد شبهات جوانان را از دین و نظام دور می کنند و در بعصی موارد دیگر که موفقیت کمتری دارند سعی دارند تا قشر مذهبی جامعه را فقط در حد خواندن دعا و رفتن به زیارت نگه دارند و عمل گرا بودن ، مبارزه با استکبار و استعمار ستیزی را از او بگیرند .

این فعال فرهنگی با اشاره به طولانی بودن اغتشاشات گفت : این جنگ با همه ی جنگ ها تفاوت دارد و یک جنگ ترکیبی امنیتی ، اعتقادی، اقتصادی است و از مدت ها قبل برای این جنگ برنامه ریزی کردند ، کار کردند ، از بستر ناامن فضای مجازی استفاده کردند تا امروز بتوانند عده کمی را در سطح شهر با خود همراه کنند .

حشمتی بسیجیان را پیشگامان همه ی عرصه های کشور خواند و گفت : حتما باید بیانات رهبر انقلاب در مورد بسیج را مورد مطالعه قرار داد تا بفهمیم چرا دشمنان ما از بسیج و بسیجی واهمه دارند .

حجت الاسلام والمسلمین رضا حشمتی در پایان گفت : دشمن شاید شیعه را به‌درستی شناخته و شاید فهمیده باشد شیعه با دو بال سرخ شهادت و سبز ولایت قدرت دارد اما هیچ گاه نفهمیده و نخواهد فهمید که نور اهل بیت خاموش شدنی نیست و نور اهل بیت سلام الله در خاموش کردن مکر دشمنان همواره یار و یاور مؤمنان است و کم کاری مسلمان را جبران خواهد کرد .

 

   جمعه 11 آذر 1401


فرم در حال بارگذاری ...

جستجو
آمار وبلاگ ها
  • امروز: 163
  • دیروز:
  • 7 روز قبل: 3877
  • 1 ماه قبل: 43557
  • کل بازدیدها: 872676
رتبه وبلاگ