« خدا انسان را برای چه ساخته است ؟آتش به اختیاریم .... »

تبعیت ازرهبری

 

سند ۲۰۳۰

 

هو الاول والآخروالظاهرو الباطن یعنی تمام اشیا مظاهر خدا هستند؛ پنجره اند.

لااله الاالله یعنی هستی از این پنجره نیست؛ مگرپنجره میتواند تاثیر داشته باشد؟ مگر آمریکای ملعونِ جنایتکار میتواند اثر داشته باشد؟! مگر اروپا میتواند اثرداشته باشد؟! مگر کفروجنایت میتواند اثر داشته باشد؟! مقابلشان بایستید و نترسید همانطور که رهبری نمیترسند؛ از رهبری یاد بگیرید! اینها هیچند و هیچ غلطی هم نمیتوانند بکنند. این سند2030 را آقا(رئیس جمهور) گفتند که خبرهای اشتباه به مقام معظم رهبری داده اند و این 2030 هیچ اشکالی ندارد و چیز خوبی است!!!

 

حقیر نگاه کوچکی به آن کردم؛ به خدا قسم جنایت اندر جنایت اندر جنایت است؛ واضح است، عجب فاجعه ای است و چقدر نفهمی میخواهد که نفهمند این استعمار است!

در همین دو سه صفحه ی اول میگوید ما همه ی کشورها، متعهد میشویم که تمام قراردادها و تمام قوانینی را که در سازمان ملل امضا شده را پایبند باشیم. چطور شمااین را نمی بینید؟! یعنی به شما میگوید که آمریکا را به رسمیت میشناسیم و حق وتو که برای جنگل(وضع شده) است را به رسمیت میشناسیم،این چطور قراردادی است؟! واقعا عجیب است که برخی آن را نمیفهمند!

الان چه دارند بر سر یمن می آورند؟ آنوقت عربستان جنایتکارِ کودک کش میشود مدعی حقوق_بشر!! عجب! این چه قانونی است؟! این قانون جنگل است.
قوانین سازمان ملل چیستند؟

همان قوانینی که میگوید: آمریکا حق وتو دارد و هرکاری که دلش بخواهد میتواند انجام دهد؛ واقعا این قانون جنگل نیست؟! انگلیس حق وتو دارد و هر غلطی که دلش بخواهد میتواند بکند، آنوقت شما میخواهید پای این سند را امضاء کنید؟ با چه اجازه ای از طرف مردم آن را امضاء میکنید؟ حالا اگرخودتان هم متوجه نمیشوید حداقل تابع رهبر باشید. وقتی رهبر میفرمایند که آقایان این 2030 درست نیست؛ نگویید اطلاعات غلط به آقا داده اند؛ بیایید و ببینید سر تا پای آن نقص است.

 

در این سند آمده مساوات جنسیتی زن و مرد و در این چند صفحه ای ک بنده خوانده ام 2_3 بار تکرار کرده، ما بایداز زنان محرومیت زدایی کنیم و مساوات جنسیتی درست کنیم، این یعنی چه؟ ما مگر در دین مساوات جنسیتی داریم؟! ما مساوات جنسیتی دردینمان نداریم!

 

مساوات جنسیتی، یعنی زن بیاید شغل بگیرد و مرد بیکار بماند، بعد هم آزاد باشد و موها و بدنش را نمایان کند. وقتی زن آنگونه که اینها میگویند آمد در جامعه فساد ایجاد میشود. آیا غیر از این است؟ آیا چیز دیگری مد نظرشان است؟!

دین که مساوات جنسیتی ندارد.بله؛ ما عقیده داریم به زن؛ زن محور عالم است. اما نه به این معنا که نعوذبالله شماها میگویید، بلکه این چیزی که شما میگویید نابود کردن زن است. آنوقت اینها رفته اند و پای این را امضا کرده اند…

 

سخنان آیت الله تقوایی ۹۶‍/۳‍/۱، دیده شده در پایگاه اطلاع رسانی استاد .

 


موضوعات: عرفا و علما, سیاسی
   شنبه 20 خرداد 1396


فرم در حال بارگذاری ...

جستجو
آمار وبلاگ ها
  • امروز: 5287
  • دیروز: 3207
  • 7 روز قبل: 11435
  • 1 ماه قبل: 48861
  • کل بازدیدها: 891324
رتبه وبلاگ
  • رتبه کشوری دیروز: 17
  • رتبه مدرسه دیروز: 1
  • رتبه کشوری 5 روز گذشته: 19
  • رتبه مدرسه 5 روز گذشته: 1
  • رتبه 90 روز گذشته: 19
  • رتبه مدرسه 90 روز گذشته: 1